Coax met 8mm diameter
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
hoi leeuwarden.
helaas is 30 euro iets teveel van het goede.
Ik moet ook een optie hebben om later dezelfde erbij te kopen.
ik heb nu 4 stuks prole stekkers, waar een ontmantelde coax in past.
Mag ik vragen of U die 1e mantel hebt gebruikt? de draden dus.
Ik kan alleen contact maken met de binnenste koperen mantel.
helaas is 30 euro iets teveel van het goede.
Ik moet ook een optie hebben om later dezelfde erbij te kopen.
ik heb nu 4 stuks prole stekkers, waar een ontmantelde coax in past.
Mag ik vragen of U die 1e mantel hebt gebruikt? de draden dus.
Ik kan alleen contact maken met de binnenste koperen mantel.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Mantel is de aarde en de kern gaat op de centrale pen.
Heb je nog een setje andere interlinks? draai eens een stekker open en kijk hoe het zit. Dit is precies hetzelfde maar dan dikker.
Oh ja... wil je alsjeblieft mij niet aanspreken met "U"?
Oh ja... deel twee: die stekkers van mij waren gewoon van VLS. 13 in een dozijn dus maar wel een rare maat...
Heb je nog een setje andere interlinks? draai eens een stekker open en kijk hoe het zit. Dit is precies hetzelfde maar dan dikker.
Oh ja... wil je alsjeblieft mij niet aanspreken met "U"?
Oh ja... deel twee: die stekkers van mij waren gewoon van VLS. 13 in een dozijn dus maar wel een rare maat...
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
oke.
ik denk dat dit bij mijn pluggen ook net moet lukken.
enige probleem waar ik nu tegen aan loop, is de trekontlasting.
Draai ik deze aan, dan zal de "air" in de kabel kapot gaan, en misschien zelfs contact maken met de kern.
ik MOET hem aandraaien, anders past de hukls niet meer.
Tis, wat die kabels

ik denk dat dit bij mijn pluggen ook net moet lukken.
enige probleem waar ik nu tegen aan loop, is de trekontlasting.
Draai ik deze aan, dan zal de "air" in de kabel kapot gaan, en misschien zelfs contact maken met de kern.
ik MOET hem aandraaien, anders past de hukls niet meer.
Tis, wat die kabels

- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Dat zijn dezelfde pluggen als ik gebruik. Bij mij staat er dan wel Hi-Con op.bartsegers schreef:oke.
ik denk dat dit bij mijn pluggen ook net moet lukken.
enige probleem waar ik nu tegen aan loop, is de trekontlasting.
Draai ik deze aan, dan zal de "air" in de kabel kapot gaan, en misschien zelfs contact maken met de kern.
ik MOET hem aandraaien, anders past de hukls niet meer.
Tis, wat die kabels
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
