Toekomstwensen
Moderator: Beheerdersteam
Toekomstwensen
Wat zou jij graag in de toekomst nou nog eens willen bouwen?
Als ik mijn sub en speakerset af heb is dat voor mij een mooie eindtrap.
Het zijn er dan gelijk wel 5. Dus ik moet er heel zeker van zijn dat het ontwerp blijft bevallen.
Als ik mijn sub en speakerset af heb is dat voor mij een mooie eindtrap.
Het zijn er dan gelijk wel 5. Dus ik moet er heel zeker van zijn dat het ontwerp blijft bevallen.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Ik ga een nieuwe cd speler kopen, of de Shanglin of een SACD van Xindak.Krunk schreef:Waarom geen losse DAC maken?Edo schreef:Ik zou nog wel eens m'n eigen cd-speler willen bouwen. eigen DA converter erin...Lijkt me leuk om ooit te gaan proberen.
En tegen die DAC kan ik niet tegenop bouwen denk ik..
Ik zou wel eens twee mooie mono-buizeneindbakken willen maken. Zit dan te denken aan een model en formaat als the Big-C. Of zijn er vergelijkbare en dan ook goedkopere ideeën?
Heb die eens mogen beluisteren en ik was daar helemaal weg van. Is dat goed aan te sluiten op het voorversterker gedeelte van de nait5 van naim? Daar ben ik nu uitermate zeer te vrede mee. Maar soms kriebelt het en wil je weer wat anders. Misschien kennen jullie dat gevoel wel.
Heb die eens mogen beluisteren en ik was daar helemaal weg van. Is dat goed aan te sluiten op het voorversterker gedeelte van de nait5 van naim? Daar ben ik nu uitermate zeer te vrede mee. Maar soms kriebelt het en wil je weer wat anders. Misschien kennen jullie dat gevoel wel.
Ja een buizenversterker lijkt me wel leuk om te bouwen. Enige reden dat ik het niet doe is omdat het dan gewoon om het eens te bouwen is. En waarschijnlijk niet om 'm intensief te gebruiken. Daarvoor zijn die dingen me wat duur.
Maar als m'n LM4780-versterker (nog steeds niet klaar
) me niet zo goed bevalt bevalt zou het toch een optie kunnen zijn.
Verder lijkt een regelbare actieve x-over wel handig. Dan 2 subjes toevoegen aan m'n monitortjes en 2 extra versterkerkanalen bouwen. Dat zou wel een geweldig resultaat geven denk ik.
Maar als m'n LM4780-versterker (nog steeds niet klaar
Verder lijkt een regelbare actieve x-over wel handig. Dan 2 subjes toevoegen aan m'n monitortjes en 2 extra versterkerkanalen bouwen. Dat zou wel een geweldig resultaat geven denk ik.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Vooral de trafo's zijn erg duur voor een buizenversterker.
Ik heb zelf een project van iemand gekocht laatst via Marktplaats.nl
Zag er niet uit, maar wekte wel en ik had de trafo's
Hij is nu compleet gestript en in losse onderdelen in een doos....wachtend om opgebouwd te worden.
Deze versterker heeft me 75 euro gekost......
Misschien dat je zoiets kan vinden nog ergens en dan zelf wat bauwn. Blijft het voor een "oefenproject" betaalbaar.
Edo
Ik heb zelf een project van iemand gekocht laatst via Marktplaats.nl
Zag er niet uit, maar wekte wel en ik had de trafo's
Hij is nu compleet gestript en in losse onderdelen in een doos....wachtend om opgebouwd te worden.
Deze versterker heeft me 75 euro gekost......
Misschien dat je zoiets kan vinden nog ergens en dan zelf wat bauwn. Blijft het voor een "oefenproject" betaalbaar.
Edo

