verdeeldoos zelf maken!!
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
verdeeldoos zelf maken!!
Vandaag heb ik vanuit de meterkast een aparte groep voor de audio gefabriceerd; deze gaat met 3*2,5mm2 direct naar mijn kamer toe.
Is dit een goede stekkerdoos voor het geld?
vervolg zie post 3
bvd Paul
Is dit een goede stekkerdoos voor het geld?
vervolg zie post 3
bvd Paul
Laatst gewijzigd door Paul op wo 19 apr 2006, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
audiofreak
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
- Contacteer:
Ik heb het betreffende verdeelblok in m'n handen gehad, het ziet er niet uit, van lelijk goedkoop glimmend plastic ed.....
Ik wil zelf maar iets in elkaar bouwen, en ging bij een electronicagroothandel hier in de buurt op zoek naar goed materiaal. Men had een catalogus van mennekes, die hadden wel wat ik nodig had.
http://www.mennekes.de/go/show?ID=10512 ... &COMP=page
Alleen om en nabij de 25 euro p.s.
Iemand nog goede alternatieven?
Ik merk wel dat dergelijke spullen niet op iedere hoek van de straat te koop zijn iig. Met een goede onlineshop die zonder problemen kleine hoeveelheden aan particulieren verkoopt zou je me zeer blij maken
Ik wil zelf maar iets in elkaar bouwen, en ging bij een electronicagroothandel hier in de buurt op zoek naar goed materiaal. Men had een catalogus van mennekes, die hadden wel wat ik nodig had.
http://www.mennekes.de/go/show?ID=10512 ... &COMP=page
Alleen om en nabij de 25 euro p.s.
Iemand nog goede alternatieven?
Ik merk wel dat dergelijke spullen niet op iedere hoek van de straat te koop zijn iig. Met een goede onlineshop die zonder problemen kleine hoeveelheden aan particulieren verkoopt zou je me zeer blij maken
Als het je gaat om de 'looks' zou ik het niet weten, misschien bij die rakkers die ook op de bekende HighEnd beurzen staan. Als het puur gaat om de juiste werking zou ik eens bij de bouwmarkt naar het merkspul kijken. Goed en met 'n nette prijs kwaliteit verhouding.Paul schreef:
Iemand nog goede alternatieven?
-
Duck Twacy
- Berichten: 528
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Deze die ze hier verkopen zijn wel fraai
http://www.hexateq-av.com/

Maar kosten natuurlijk wel wat meer (maar niet zoveel als de Powershower, dacht ik)
http://www.hexateq-av.com/

Maar kosten natuurlijk wel wat meer (maar niet zoveel als de Powershower, dacht ik)
-
Duck Twacy
- Berichten: 528
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag


