verdeeldoos zelf maken!!

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

verdeeldoos zelf maken!!

Bericht door Paul »

Vandaag heb ik vanuit de meterkast een aparte groep voor de audio gefabriceerd; deze gaat met 3*2,5mm2 direct naar mijn kamer toe.

Is dit een goede stekkerdoos voor het geld?


vervolg zie post 3


bvd Paul
Laatst gewijzigd door Paul op wo 19 apr 2006, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

Lijkt mij prima,zeker als je stekkers van je apparatuur ook van Bals zijn,want dan heb jet ultieme contact tussen stekker en doos.
Ik vind die doos ook niet duur eigenlijk.
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Bericht door Jag »

Grappig, waar ik werk hebben we heel veel van deze stekkerblokken in gebruik :).
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Ik heb het betreffende verdeelblok in m'n handen gehad, het ziet er niet uit, van lelijk goedkoop glimmend plastic ed.....

Ik wil zelf maar iets in elkaar bouwen, en ging bij een electronicagroothandel hier in de buurt op zoek naar goed materiaal. Men had een catalogus van mennekes, die hadden wel wat ik nodig had.

http://www.mennekes.de/go/show?ID=10512 ... &COMP=page

Alleen om en nabij de 25 euro p.s. :roll:

Iemand nog goede alternatieven?

Ik merk wel dat dergelijke spullen niet op iedere hoek van de straat te koop zijn iig. Met een goede onlineshop die zonder problemen kleine hoeveelheden aan particulieren verkoopt zou je me zeer blij maken:wink:
Art
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 07 apr 2006, 19:18
Locatie: Haaglanden

Bericht door Art »

Paul schreef:

Iemand nog goede alternatieven?
Als het je gaat om de 'looks' zou ik het niet weten, misschien bij die rakkers die ook op de bekende HighEnd beurzen staan. Als het puur gaat om de juiste werking zou ik eens bij de bouwmarkt naar het merkspul kijken. Goed en met 'n nette prijs kwaliteit verhouding.
Gebruikersavatar
Wijx
Berichten: 741
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29

Bericht door Wijx »

de audiofabriek heeft hele mooie
Duck Twacy
Berichten: 528
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Bericht door Duck Twacy »

Deze die ze hier verkopen zijn wel fraai
http://www.hexateq-av.com/

Afbeelding

Maar kosten natuurlijk wel wat meer (maar niet zoveel als de Powershower, dacht ik)
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

Afbeelding

Wat een ontoegankelijke vage site zeg...
Duck Twacy
Berichten: 528
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Bericht door Duck Twacy »

Te moeilijk voor je?

Hier een pdfje
http://www.hexateq-av.com/datasheet%20s ... lok3-5.pdf
Plaats reactie