2e hands yamaha ax serie
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
2e hands yamaha ax serie
Wie kan mij vertellen, of het een goede upgrade is.
Ik wil alles van yamaha hebbenm, want die componenten bevalen me uitstekend (cd en tuner) nu heb ik een yamaha ax-470 op het oog 2e hands.
Wat zijn daar pos. neg. punten van?
Ik wil alles van yamaha hebbenm, want die componenten bevalen me uitstekend (cd en tuner) nu heb ik een yamaha ax-470 op het oog 2e hands.
Wat zijn daar pos. neg. punten van?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Tja ik heb me er nooit echt in verdiept moet ik wel bekennen.
Dus voor ik op kennis van anderen vertrouw, kijk ik al snel naar kwaliteit afwerking, en merk, en verleden.
Daar ik de rest al van hun natural sound series heb, dacht ik, zit wel snor.
Een ander instapmerk 2e hands? ik kom heel wat harman kardon tegen, en af en toe een rotel etc.
Dus voor ik op kennis van anderen vertrouw, kijk ik al snel naar kwaliteit afwerking, en merk, en verleden.
Daar ik de rest al van hun natural sound series heb, dacht ik, zit wel snor.
Een ander instapmerk 2e hands? ik kom heel wat harman kardon tegen, en af en toe een rotel etc.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Bij Yamaha heet alles "natural sound", dat is al sinds de vroege jaren '70 het geval.bartsegers schreef:Daar ik de rest al van hun natural sound series heb, dacht ik, zit wel snor.
Gewoon doen, zijn prima versterkertjes.
Maar niet een te zware belasting aan hangen, 6....8 ohm opgegeven is het beste.

