locatie 1:
2 ruimte's
1: 8 x 6 meter, speciaal plafond tegen galmen (vraag het me af, waarschijnlijk bedoel ie gipsplaten systeemplafond
2: 10 x 6 meter, speciaal plafond tegen galmen
Locatie 2:
2 ruimte's
1: 14 x 7 meter, zeil met een groot oud kleed opm te dempen (oefent vaak een bandje)
2: 7,5 x 7,5 meter, vloerbedekking
locatie 3:
meerdere ruimtes, check even de site van de ruimte's: http://www.electronbreda.nl/00_electronHTML.html
Het gaat over de artiestenruimte, ontmoetingsruimte en eventueel de bovenkamer. Dit lijken wat hardere ruimte's te zijn, maar heel erg groot (diep)
Wat is nu acoustiesch gezien het meest prettige,. locatie 1 2 of drie.
Ik ga sowieso volgende week even kijken. Wat voor zaken moet ik op letten qua acoustiek?; galmtijd, kaatsen van geluid als ik eens een hard geluid maak ofzo
Ik hoop snel wat nuttige adviezen te krijgen, zodat we goed zitten. De laatste heeft als voordeel dat er evt drie ruimte's zijn, want het ziet er naar uit dat het vrij druk wordt
Alvast bedankt!
Wowly

