Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » di 18 apr 2006, 10:05
bij de lokale verf dealer geweest en die rade mij deze aan: glista meubellak
tot nu toe ziet het er goed uit ik hoop er vandaag een paar lagen op te krijgen.
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » do 27 apr 2006, 17:43
met dank aan jan is de kist nu mooi zwart gespoten
vanavond eens kijken of ik de poten kan lijmen
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » do 27 apr 2006, 18:44
Mooi werk, maar wie is Jan?
Martijn H
Berichten: 3210 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Martijn H » do 27 apr 2006, 22:22
Aan je nieuwe sub kan ik zien dat je je horloge rechts draagt en een zilveren foto toestel hebt!
Andersgezegd kan ik stellen dat het afwerken goed gegaan is
mvg,
Montana
Boppo84
Berichten: 699 Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen
Bericht
door Boppo84 » vr 28 apr 2006, 0:45
horloge links, t is in spiegelbeeld
Robi-One
Berichten: 73 Lid geworden op: di 27 dec 2005, 22:02
Locatie: Wageningen
Bericht
door Robi-One » vr 28 apr 2006, 8:51
Das lekker massief Laurens!
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » zo 30 apr 2006, 15:03
De kater trekt weg dus het poten lijmen is begonnen
Maurice01
Berichten: 383 Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42
Bericht
door Maurice01 » zo 30 apr 2006, 19:30
Super gemaakt , ziet er erg netjes uit
bartsegers
Berichten: 5431 Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond
Bericht
door bartsegers » zo 30 apr 2006, 22:02
Waarom ben ik mijn sub nu zwart aan het lakken
Wit was mooi, maar dit blinkende pianootje heeft me overgehaald om alles weer pikzwart te lakken!
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » di 02 mei 2006, 21:04
sorry voor de foto
maar het blad zit er op vast en nu de afwerk randjes verstek zagen.
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » di 02 mei 2006, 22:11
Ja, nu vind ik het al mooier. Vond het met alleen die poten eigenlijk qua uiterlijk niet echt mooi. Was even vergeten dat er nog een blad opkwam.
Gaat wel goed komen dus.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33828 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 02 mei 2006, 22:32
nu nog een plantje.....
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311 Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:
Bericht
door Bertje » di 02 mei 2006, 22:35
En even een mooi kleedje laten haken...
Rob.
Hififiel
Berichten: 391 Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen
Bericht
door Hififiel » di 02 mei 2006, 23:21
Bertje schreef: En even een mooi kleedje laten haken...
Rob.
Ja lach maar, maar een vriend van mij heeft ook zo`n soort sub als tafeltje gebouwd en als daar een kleedje over ligt loopt iedereen te zouken naar de subwoofer
Lacchen hoor
Kevin
Robi-One
Berichten: 73 Lid geworden op: di 27 dec 2005, 22:02
Locatie: Wageningen
Bericht
door Robi-One » wo 03 mei 2006, 12:25
Ziet er goed uit Laurens!
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » vr 18 aug 2006, 17:08
na een hele poos niks doen en vrijgezel worden is hij af!!!
ik ben er erg tevreden over
als mensen meer foto's willen ga ik wel zoeken
Caratje
Berichten: 101 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
Locatie: Eindhoven de gekste
Contacteer:
Bericht
door Caratje » vr 18 aug 2006, 17:11
ome subtilieco schreef: na een hele poos niks doen en vrijgezel worden is hij af!!!
Toppie, leuke balans tussen rustig en stoer!!!
- Daar vallen veel vrouwen wel voor
JuuL
Berichten: 2616 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38
Bericht
door JuuL » za 19 aug 2006, 1:18
MOOI!
Vind ik erg origineel afgewerkt. Denk dat ik mijne maar gewoon standaard afwerk.
hovingtim
Berichten: 1206 Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen
Bericht
door hovingtim » za 19 aug 2006, 20:21
Erg mooi Heel erg SUBtiel. Mag ik vragen hoe jij dat rooster voor de sub zo mooi rond gespannen heb gekregen?
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » za 19 aug 2006, 22:19
ome subtilieco schreef: na een hele poos niks doen en vrijgezel worden ...
Het een is hopelijk toch geen gevolg van het ander?
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » zo 20 aug 2006, 1:01
richard schreef: ome subtilieco schreef: na een hele poos niks doen en vrijgezel worden ...
Het een is hopelijk toch geen gevolg van het ander?
meer van doos je eist te veel tijd zo dat ik niet aan me doos kan werken dus move.
maar dan iets anders
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » zo 20 aug 2006, 2:37
Een man weet pas wat'ie mist, als z'n doos er niet meer is.