LCaudio Zapfilter

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Duck Twacy schreef:
En de eindstand

Ik ben een tervreden mens. :D
Waarneer kan ik dit nou eens maken 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

En, forse verbetering in het geluid?

Wowly
Duck Twacy
Berichten: 530
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Bericht door Duck Twacy »

Tja op zich moet je natuurlijk voorzichtig zijn met conclusies. Ik ben de speler alles bij elkaar ruim een half jaar kwijt geweest (lag ook aan mij, ik maakte er geen haast mee). Dus het is erg lang geleden dat ik hem origineel gehoord heb.
Maar gisteren 1 cd en 1 sacdtje gedraaid en dat klonk erg lekker. Bas heeft er een paar XLRs op gezet, de bedrading verbetert van het Zapfilter en Tent klok (en die ook iets ander aangesloten, meen ik).

In ieder geval vond ik het geluid totaal niet vermoeiend klinken (wat ik daarvoor wel eens vond). Ik geloof dat Bas zelf ook eens een Zapfilter wil proberen in een van z'n dacs. Jammer is dat LCaudio momenteel matig support levert (gelukkig hebben we tegenbwoordig een Nederlandse dealer, RTaudio, die wel goed communiceert)

Overigens compliment voor Bas, hij had de speler werkelijk perfect ingepakt. en zelfs een ontbrekend boutje vervangen. Daaraan herken je wel dat hij er met zorg mee omgaat.
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

oeps dit ging fout
Laatst gewijzigd door audiofreak op za 15 apr 2006, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

Duck Twacy schreef:
Tja op zich moet je natuurlijk voorzichtig zijn met conclusies. Ik ben de speler alles bij elkaar ruim een half jaar kwijt geweest (lag ook aan mij, ik maakte er geen haast mee). Dus het is erg lang geleden dat ik hem origineel gehoord heb.
Maar gisteren 1 cd en 1 sacdtje gedraaid en dat klonk erg lekker. Bas heeft er een paar XLRs op gezet, de bedrading verbetert van het Zapfilter en Tent klok (en die ook iets ander aangesloten, meen ik).

In ieder geval vond ik het geluid totaal niet vermoeiend klinken (wat ik daarvoor wel eens vond). Ik geloof dat Bas zelf ook eens een Zapfilter wil proberen in een van z'n dacs. Jammer is dat LCaudio momenteel matig support levert (gelukkig hebben we tegenbwoordig een Nederlandse dealer, RTaudio, die wel goed communiceert)

Overigens compliment voor Bas, hij had de speler werkelijk perfect ingepakt. en zelfs een ontbrekend boutje vervangen. Daaraan herken je wel dat hij er met zorg mee omgaat.

Beste Duck,

Normaal gesproken zeg ik nooit iets over anderen op het forum,maar in dit geval maak ik een uitzondering op mijn eigen vuistregel. :lol:
Bas is een topper en heeft een groot gevoel van service en verstand van zaken en is grondig in z'n werk. :D :D :D :wink:

Met groet,
8)
Plaats reactie