Waarneer kan ik dit nou eens makenDuck Twacy schreef:
LCaudio Zapfilter
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
-
Duck Twacy
- Berichten: 530
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Tja op zich moet je natuurlijk voorzichtig zijn met conclusies. Ik ben de speler alles bij elkaar ruim een half jaar kwijt geweest (lag ook aan mij, ik maakte er geen haast mee). Dus het is erg lang geleden dat ik hem origineel gehoord heb.
Maar gisteren 1 cd en 1 sacdtje gedraaid en dat klonk erg lekker. Bas heeft er een paar XLRs op gezet, de bedrading verbetert van het Zapfilter en Tent klok (en die ook iets ander aangesloten, meen ik).
In ieder geval vond ik het geluid totaal niet vermoeiend klinken (wat ik daarvoor wel eens vond). Ik geloof dat Bas zelf ook eens een Zapfilter wil proberen in een van z'n dacs. Jammer is dat LCaudio momenteel matig support levert (gelukkig hebben we tegenbwoordig een Nederlandse dealer, RTaudio, die wel goed communiceert)
Overigens compliment voor Bas, hij had de speler werkelijk perfect ingepakt. en zelfs een ontbrekend boutje vervangen. Daaraan herken je wel dat hij er met zorg mee omgaat.
Maar gisteren 1 cd en 1 sacdtje gedraaid en dat klonk erg lekker. Bas heeft er een paar XLRs op gezet, de bedrading verbetert van het Zapfilter en Tent klok (en die ook iets ander aangesloten, meen ik).
In ieder geval vond ik het geluid totaal niet vermoeiend klinken (wat ik daarvoor wel eens vond). Ik geloof dat Bas zelf ook eens een Zapfilter wil proberen in een van z'n dacs. Jammer is dat LCaudio momenteel matig support levert (gelukkig hebben we tegenbwoordig een Nederlandse dealer, RTaudio, die wel goed communiceert)
Overigens compliment voor Bas, hij had de speler werkelijk perfect ingepakt. en zelfs een ontbrekend boutje vervangen. Daaraan herken je wel dat hij er met zorg mee omgaat.
-
audiofreak
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
- Contacteer:
oeps dit ging fout
Laatst gewijzigd door audiofreak op za 15 apr 2006, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
audiofreak
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
- Contacteer:
Duck Twacy schreef:Tja op zich moet je natuurlijk voorzichtig zijn met conclusies. Ik ben de speler alles bij elkaar ruim een half jaar kwijt geweest (lag ook aan mij, ik maakte er geen haast mee). Dus het is erg lang geleden dat ik hem origineel gehoord heb.
Maar gisteren 1 cd en 1 sacdtje gedraaid en dat klonk erg lekker. Bas heeft er een paar XLRs op gezet, de bedrading verbetert van het Zapfilter en Tent klok (en die ook iets ander aangesloten, meen ik).
In ieder geval vond ik het geluid totaal niet vermoeiend klinken (wat ik daarvoor wel eens vond). Ik geloof dat Bas zelf ook eens een Zapfilter wil proberen in een van z'n dacs. Jammer is dat LCaudio momenteel matig support levert (gelukkig hebben we tegenbwoordig een Nederlandse dealer, RTaudio, die wel goed communiceert)
Overigens compliment voor Bas, hij had de speler werkelijk perfect ingepakt. en zelfs een ontbrekend boutje vervangen. Daaraan herken je wel dat hij er met zorg mee omgaat.
Beste Duck,
Normaal gesproken zeg ik nooit iets over anderen op het forum,maar in dit geval maak ik een uitzondering op mijn eigen vuistregel.
Bas is een topper en heeft een groot gevoel van service en verstand van zaken en is grondig in z'n werk.
Met groet,
