Edo schreef:Erg mooi Maurice.
Waar heb je dat fieer vandaan?
Groet,
Edo
Bij de Arnhemse fijnhouthandel.
http://www.af.nl/
Ze hebben ook uitleg over hoe je moet fineren:
http://www.af.nl/voorraad/fineer/fineerles/
Ze hebben erg veel keus en ook exotische houtsoorten. Je kunt echte losse stukken fineer krijgen, maar ook stukken fineer welke op een hechtlaag geplakt zijn, zodat je grote vellen krijgt zonder zelf met de naden te klooien.
Ik heb deze club ontdekt via tips op het oude hifi.nl en hear.nl forum, en ze zaten nog in mijn woonplaats ook!