sennheiser RS-65

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
fireman
Contacteer:

sennheiser RS-65

Bericht door fireman »

Naast de mooie zelfbouwspeakers die ik heb lijkt het me ook mooi om ook ( vooral voor 's avonds ) een koptelefoon te hebben.

Is dit wat -> Sennheiser RS-65

Ik heb hier al een AKG - K 300 liggen maar deze maakt ook ( veel ) geluid aan de buitenzijde. Spreek je dan over een open of gesloten koptelefoon?

Deze Sennheiser lijkt mij "gesloten" en ik heb er redelijk goede recentie's van gelezen. Ik weet, ik moet zelf eerst luisteren maar misschien zijn er mensen die al ervaring hebben met deze koptelefoon.

Daarbij komt ook dat deze Sennheiser draadloos is, hoe is het geluid/systeem van "draadloos"

Misschien dat iemand ervaring heeft met AKG ( K-300 ) en Sennheiser ( RS-65 ) en die dan de verschillen kan noemen.
sietse

Bericht door sietse »

Ik heb de T40. Is al weer een paar jaar oud. Mijn oude pioneer koptelefoon ( ca 40 jaar? ) met kabel, doet het beter.
voodooless
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Forget draadloos, dat is waardeloos

Neem een AKG 271 Studio. Gesloten, en je hoort van buiten niks als je hem op hebt (en jij niks van de buitenwereld). Prima ding!
fireman
Contacteer:

Bericht door fireman »

sietse schreef:
Ik heb de T40. Is al weer een paar jaar oud. Mijn oude pioneer koptelefoon ( ca 40 jaar? ) met kabel, doet het beter.
Lijkt 'ie op deze -> pioneer
sietse

Bericht door sietse »

Ik zie hem er niet bij staan. Het type van mij is Pioneer SE20A. Kleur wit, maar ze waren er ook zwart. Gebruik het ding al jaren niet meer. Was vooral handig in de tijd dat ik nog radio zendamateur was. En dan is zo'n draadloos ding ook nog wel handig als je even naar de wc moet en niks wil missen.
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Open of gesloten is vooral belangrijk voor als je bijvoorbeeld iets wilt opnemen (in wilt zingen) en niet wilt dat de achtergrondmuziek van je koptelefoon ook wordt opgenomen.

In dat geval wil je dus een gesloten koptelefoon, zodat de overspraak van je koptelefoon niet ook wordt opgenomen. Voor gewoon hifi gebruik zou ik een open koptelefoon nemen, die zitten niet alleen lekkerder, maar klinken vaak ook ruimer.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”