Staalplaat (CNC) ponsen en zetten
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Staalplaat (CNC) ponsen en zetten
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat, liefst CNC gestuurd, staalplaat kan ponsen en zetten. De bedoeling is dat ik een tekening (evt. als AutoCAD bestand) kan insturen en dat er dan aan de hand van de tekening een aantal nette kasten uit komen rollen. Liefst wil ik deze kasten ook nog laten poedercoaten in een zwarte structuurlak.
Mocht iemand enig idee hebben bij wie ik hiervoor terecht kan (particulier of zakelijk) dan hoor ik 't graag.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Mocht iemand enig idee hebben bij wie ik hiervoor terecht kan (particulier of zakelijk) dan hoor ik 't graag.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hi Sietse,
Ja hoor, tekeningen in Auto CAD zijn geen probleem. Het gaat om een kleine serie, dus ~10-stuks.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ja hoor, tekeningen in Auto CAD zijn geen probleem. Het gaat om een kleine serie, dus ~10-stuks.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Check deze dan:
http://www.schaeffer-ag.de/
ff downloaden, en je kunt aan de slag
Ze hebben ook profielstukjes zodat je een complete kast in elkaar kan zetten. Maar jou kennende is het vast niet goed genoeg 
http://www.schaeffer-ag.de/
ff downloaden, en je kunt aan de slag
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ja, Schaeffer ken ik, maar die leveren alleen profiel en frontplaten, dus daar kan je geen complete kasten laten ponsen en zetten.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Sander, ipv je pb te beantwoorden doe ik het hier:
Ehh, ik werk inderdaad bij een bedrijf die dat kan, maar meer in de zin dat er een afdeling is die dat doet. Zelf heb ik nooit wat met die afdeling te maken en voor zover ik weet doen ze ook niets voor externen (en particulieren) en als dit al zo is dan bouwen ze het af (past niet in de strategie). Het bedrijf waar ik werk heeft 900 man en er dus niet snel wat te regelen.
Ik begrijp dat jij met Martijn gesproken hebt?
Hij is namelijk de enige die weet waar ik werk
Als ik jou was, dan zou ik bij jou in de buurt op zoek gaan naar een kleine staalfabriek. Die hebben meestal wel een pons en kantbank en zouden je goed van dienst kunnen zijn.
Zo zit er bijv. in Waardenburg (nabij Deil) Van der Sandt Smederij & Systems die dit kan (heb ik ooit gewerkt) en zijn doen ook zaken met particulieren en andere kleine afnemers.
In Zevenaar zit Jans(s?)en Metaal die hierin gespecialiseerd is (doen veel voor de electronica wereld), deze zou je ook kunnen proberen.
Ehh, ik werk inderdaad bij een bedrijf die dat kan, maar meer in de zin dat er een afdeling is die dat doet. Zelf heb ik nooit wat met die afdeling te maken en voor zover ik weet doen ze ook niets voor externen (en particulieren) en als dit al zo is dan bouwen ze het af (past niet in de strategie). Het bedrijf waar ik werk heeft 900 man en er dus niet snel wat te regelen.
Ik begrijp dat jij met Martijn gesproken hebt?
Hij is namelijk de enige die weet waar ik werk
Als ik jou was, dan zou ik bij jou in de buurt op zoek gaan naar een kleine staalfabriek. Die hebben meestal wel een pons en kantbank en zouden je goed van dienst kunnen zijn.
Zo zit er bijv. in Waardenburg (nabij Deil) Van der Sandt Smederij & Systems die dit kan (heb ik ooit gewerkt) en zijn doen ook zaken met particulieren en andere kleine afnemers.
In Zevenaar zit Jans(s?)en Metaal die hierin gespecialiseerd is (doen veel voor de electronica wereld), deze zou je ook kunnen proberen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Nee, ik heb van geen van de bedrijven die ik gecontacteerd heb nog een reactie ontvangen, wellicht dat men daar de email niet regelmatig controleert, anders ga ik volgende week wel even bellen of faxen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com


