't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf
Moderator: Beheerdersteam
robert 100
Berichten: 5 Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 18:27
Bericht
door robert 100 » wo 08 sep 2004, 18:32
ikzelf heb onlangs mijn kasten afgewerkt met elasgoflex,makkelijk en snel mee te werken,ook bij oude en lelijk geworden kasten perfect te gebruiken.ik vindt het resultaat zeer geslaagd[/img]
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 08 sep 2004, 19:46
Heb je nog foto's van de verwerking Robert?
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om te gebruiken, maar tot op heden alleen echt fineer en massief hout gemaakt.
Edo
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » wo 08 sep 2004, 19:50
Ik heb hier ook eens mee gewerkt. Maar ik moet wel zeggen dat de hoekjes zeer kwetsbaar zijn. Met fineer zal je dit minder hebben.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 08 sep 2004, 21:13
daar heb ik m'n woofer ook mee afgewerkt, zie
dit topic . prima te doen, goed resultaat. vond dat van die hoekjes wel meevallen
robert 100
Berichten: 5 Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 18:27
Bericht
door robert 100 » do 09 sep 2004, 8:01
foto plaatsen wil ik wel doen,aleen hoe doe je dat???
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 09 sep 2004, 11:30
voorwaarde is dat je de foto ergens on-line moet hebben. dat, als je je bericht tikt, klik je op de "Img" knop, tik vervolgens de URL van het plaatje (bijvoorbeeld
http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg ) en klik weer op de "Img" knop. in je bericht staat dan
CODE: Selecteer alles
[img]http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg[/img] en na plaatsen van het bericht zie je de foto
robert 100
Berichten: 5 Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 18:27
Bericht
door robert 100 » do 09 sep 2004, 21:33
Ik heb geen online afbeelding,maar speakers zijn ook te zien op marktplaats/luidsprekers/gezocht/gelderland/b&w601s2
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » do 09 sep 2004, 21:42
Deze?