[monteren units] TORX

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

[monteren units] TORX

Bericht door fireman »

Weet iemand waar ik deze schroeven kan kopen maar dan in het zwart. Dus geen bouten maar schroeven die in het MDF kunnen.

Afbeelding


maat van schroefdraad ca 4 en de kop ca 6 á 7 max. totaal lengte ca 35 á 40 mm

er zijn verschillende topics geweest waar naar schroeven gevraagd werd maar niet specifiek deze.

of zoiets:



Afbeelding
maar dan in het zwart.

Het is om mijn units mooi af te monteren.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Hebben ze zoiets niet bij Parts Express. Er is een topic hier voor mensen die daar ook gaan bestellen.
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Bart_M schreef:
Hebben ze zoiets niet bij Parts Express. Er is een topic hier voor mensen die daar ook gaan bestellen.

weet jij het linkje daar naar toe?

Ik meen ook dat dat een amerikaanse maat is. Maar proberen kan altijd natuurlijk.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Laatst gewijzigd door Bart_M op wo 22 mar 2006, 20:53, 3 keer totaal gewijzigd.
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Ik bedoel eigenlijk een linkje van die schroeven bij partexpress. Ik vind het nl een hooiberg die site. Of ik kan het niet goed benoemen.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Je wordt op je wenken bediend. Kijk hierboven eens. :roll:
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Bart_M schreef:
Je wordt op je wenken bediend. Kijk hierboven eens. :roll:
Hm.. ik had nog geen refresh gedaan, vandaar dat ik dat nog niet gezien had. Thx, ik ga effe kijken.
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

als je goed kijkt zijn dit gewone inbus schroeven en geen TORX. Op de site staan ook geen echte TORX schroeven.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Je hebt gelijk.
Maar waarom heb je liever torx ipv inbus?
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Raymond schreef:
Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.
staat die fabory catalogisch ook online? Zoja, heb je er een direct linkje naar?

Zal ook even op intertechnic kijken.

thx. Dan zou Speaker & Co het moeten kunnen leveren.
Gebruikersavatar
Skef
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 18 okt 2004, 21:20
Locatie: Raalte
Contacteer:

Bericht door Skef »

Raymond schreef:
Torx ziet er gewoon leuk uit. Ikzelf heb een hele berg roestvrijstalen torx en inbus schroeven gekocht.

Neem eens een kijkje in de catalogus van Fabory (ze hebben 50.000 soorten bevestigingsmateriaal, dus het duurt ff voordat je hebt gevonden wat je zocht)

Anders gewoon bij intertechnik. Ik meen te herinneren dat zij één van de weinige zijn met "goed uitziende" schroeven in het zwart.
Heette dat bij Intertechnik niet "linsenkopf" oid? Heb ze zelf ook gehaald een hele tijd terug, en icm m'n Tangband's zit het perfect!
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

dat zijn ze wel, echter weer te kort :cry:

http://www.intertechnik.de/index.html/J ... etail=4772
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

Ik heb lange zwarte schroeven bij speakerland gekocht. Het zou ook kunnen zijn dat die van monacor waren.

fabory catalogus:
http://catalogue.fabory.com/nl/
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11059
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Zwart spuiten met een spuitbus en even afbakken in de heteluchtoven. Worden ze ook zwart terwijl de lak er niet zo snel afspringt met aandraaien. Wel goed passend gereedschap gebruiken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Je kon in het dorp waar ik woonde bij de lokale ijzerboer schroevn laten anodiseren. Dat was zo gepiept. Helaas zi die ijzerboer er niet meer de de formido kan het niet...........

Wowly
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hi Wowly,
Je kon in het dorp waar ik woonde ...
Ik zie 't schilderachtige Schermerhorn voor me, koeien in de wei, melkflessen langs de weg en paardebloemen tussen 't groene gras. Zit ik in de buurt? Of kom je uit Betondorp?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Net even bij S&Co geweest. Die had ze gelukkig op voorraad.

Heb ze nu dus. Van alles afgebeld (fabory/breur) niemand heeft het.

nu nog even twee andere onderdelen ontvangen en dan kan ik gaan beginnen :)
Plaats reactie