Luidspreker meettechniek, 't boek

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Luidspreker meettechniek, 't boek

Bericht door Raymond »

Ik heb het al eens uit de bieb geleend en gekopieerd (foei Raymond!!)

Maar ik wil het nu echt als boek hebben. Nu kan ik 2 dingen doen:

-De engelse versie bestellen. Da's goedkoper (heb al een order voor amazon compleet) en ik mag dit soort boeken graag lezen in de taal waarin ze geschreven zijn.

-De nederlands versie bestellen. Grote voordeel daarvan is dat ik kan betalen met mijn bol.com boekenbonnen. Nadeel is dat het de elektuur vertaling is.

Iemand een mening over het engels vs nederlands aspect?

(tussen haakjes: Mijn lopende amazon order bevat onder andere de 7de druk van het LDC 8) )
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Hoi Raymond,

Vind de Nederlandse vertaling goed gedaan, niks mis mee. Het is dus wat je zelf het prettigst vindt. (Heb zelf ook de Nederlandse Elektuurversie op de plank staan.)
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

kheb net de nederlandse besteld :)

Mischien als er ooit een nieuwe druk komt, dat ik die dan in het engels bestel :)
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

Hij was donderdag al binnen! :)
Ben er nu in aan het neuzen (is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gedaan).

't is nu nog wachten op mijn bestelling bij Amazon (die wordt pas over een week verstuurd): Daar komt mijn nieuwe loudspeaker design cookbook vandaan. Ik hoop echt dat er in deze druk meer aandacht gaat naar het ontwerpen van crossovers, met de computer als hulpmiddel.

En van de AES komt er een loudspeaker anthology boek aan (nr 1, met de bekende artikelen van Thiele/Small, Benson en anderen). Taaie kost (ik denk ook niet dat ik er doorheen kom :) ) Maar ik vind het voor mezelf gewoon fijn om dat in mijn bezit te hebben. 't is toch datgene waar het mee is begonnen (Ok: Beranek heeft de echte fundering gelegd, maar zijn boek heb ik al :D )
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Hi Raymond,

wat betreft het meettechniek boek: over welke engelse titel hebben we het?

En de laatste versie van de LDC, is daar nog iets aardigs aan toegevoegd sinds de 5de/6de druk?
Plaats reactie