@sietse, zou dat heel mooi vinden, ik hou van opbouwende kritiek en ik begin nog maar net, dus.. Ik geef je deze week wel een PM voor een afspraak.
@mluyben, in de frontspeakers zitten nieuwe, veranderen ze in meer dynamisch en dieper? Wat kan ik verwachten? Ik lees dat wel vaker. Gaat het zodanig veranderen dat wat ik nu hoor zich echt verandererd?
@Wowly,Bedankt! Leuk te lezen, het was misschien nog sneller verlopen ware het niet dat ik even voor de KE25SC moest sparen
Ik merk nu ook dat het nu heel anders is dan de Alto's , die werden als compleet kant en klaar pakket gekocht, in elkaar geschoefd en gelijmd en het spul erin en thats it. Verder keek ik er niet naar om.
Nu was het continu lezen, afvragen hoe te verbeteren, materiaalkeuze, filter enz enz. Ik ben helemaal betrokken en dat geeft een heerlijk gevoel en merk dat ik verder wil leren. Maar ik weet ook dat wat dat betreft er nog een lange weg te gaan is, dat moet ook.
Wat ik in ieder geval wel bereikt heb is dat in de familie/kennissenkring ook belangstelling hierover is ontstaan wat ik creëer, wie weet.