nog wat foto's van de grote broer van de voetenbank gevonden....
en in de auto:
hier had ik wat meer effort in gestoken.....
het is ook weer een bandpass, nu met MDS06. dankzij de grotere kast die die nodig heeft (zoals te zien elke cm³ van de ruimte achter de stoel gebruikt) kon ik een fatsoenlijke reflextoeter gebruiken, maar moest wel een 45° knik erin zetten om t er in te kunnen passen (niet te zien op de foto, maar aan de kant van de geventileerde kamer zit nog een schuine achterkant)
waar de kast van de kleine uit gewoon 18mm MDF en spaanplaat is gemaakt, en rechthoekig, is deze gemaakt van een sandwich MDF/multiplex (samen 17mm), en heeft de nodige schuine kanten. netjes geverfd met buitenbijts en daarna bekleed. Helaas tijdens de bouw vergeten foto's te maken.
klank: zorgt voor een lekkere parij druk (om maar een cliché car-hifi term te gebruiken)

ook hier geen high-end, maar zeker een goed geluid, absoluut niet dreunend of zompig, gewoon een erg goede bas.