Heren,
voor de mensen die heel simpel willen leren vlechten (zelfs ik kan het nu) met 3, 4, 5, 6 of 8 aders:
http://www.home.zonnet.nl/willeke_igkt/ ... me_nl.html
Simpeler dan deze site heb ik nog niet gevonden.
Groet, Joris
Simpel leren vlechten
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Tip:
- Pak een stel draden een tang en een boormachine,
- doe alle draden in de boormachinekop en draai het flink vast,
- pak het andere uiteinde van alle draden stevig vast met een tang,
- en boren maar!
In NOTIME een hele mooie stevige vlecht. Probeer maar!
(handig, nu je toch bezig moet met je versterker. Zo heb ik het ook gedaan)
- Pak een stel draden een tang en een boormachine,
- doe alle draden in de boormachinekop en draai het flink vast,
- pak het andere uiteinde van alle draden stevig vast met een tang,
- en boren maar!
In NOTIME een hele mooie stevige vlecht. Probeer maar!
(handig, nu je toch bezig moet met je versterker. Zo heb ik het ook gedaan)
Oke idd, mijn fout.

http://www.euronet.nl/~mgw/diy/cabling/ ... doo_1.html
Je kunt er ook nog een scoubidou van maken!

http://www.euronet.nl/~mgw/diy/cabling/ ... doo_1.html
Je kunt er ook nog een scoubidou van maken!
Re: Simpel leren vlechten
Hoi Joris,vigier schreef:Heren,
voor de mensen die heel simpel willen leren vlechten (zelfs ik kan het nu) met 3, 4, 5, 6 of 8 aders:
http://www.home.zonnet.nl/willeke_igkt/ ... me_nl.html
Simpeler dan deze site heb ik nog niet gevonden.
Groet, Joris
Je bedoelde waarschijnlijk deze:
http://www.home.zonnet.nl/willeke_igkt/ ... table.html
Hij is wel goed, zal hem aan Hans van Liempd op Hear doorgeven
