vergelijk van verschillende concepten met de TB W3-871S

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hi Henkjan,
ze stonden (zo op t oog te beoordelen) ook flink hun x-max te testen....
Ach, bekijk 't zo, ze zijn nu iig. goed ingespeeld :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik stel voor dat er een herkansing komt, zodra er een betere ruimte tot de beschikking komt!

Ik had ze namelijk graag in mijn slaapkamer gehad, deze is erg gedempt en niet al te groot. Daarbij hoef ik daar zeker geen full-range te hebben.

Voordat jullie gaan vragen wat ik met speakers moet op mijn slaapkamer, die zijn nodig voor de tarzan- en apengeluiden om mijn act te ondersteunen als ik in mijn tijgerslip aan de gang ga :lol:

Wowly
weidok

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
alles in perspectief natuurlijk, het blijven natuurlijk kleine en goedkope speakers, maar als ik zoveel tegenvallende reacties hoor dan was misschien toch de ruimte te groot? want dat ze tegenvallen vond ik toch wel tegenvallen... ik vondt t thuis echt lekker klinken, en zeker niet dun of beperkt spectrum.
Ik kan jullie wel vertellen dat de Tangbands in een ceramische
pot.. vaas .. uit Italie erg ruimtelijk klinken... zelde zoiets gehoord

zeg maar een groot 'oplossend' of 'verdwijnend' vermogen..
weergave ruimte 'normale' gedempte huiskamer met vloerkleed
en gordijnen !!!
sietse

Bericht door sietse »

Henkjan schreef:
alles in perspectief natuurlijk, het blijven natuurlijk kleine en goedkope speakers, maar als ik zoveel tegenvallende reacties hoor dan was misschien toch de ruimte te groot? want dat ze tegenvallen vond ik toch wel tegenvallen... ik vondt t thuis echt lekker klinken, en zeker niet dun of beperkt spectrum.
De reacties die ik heb gelezen waren eigenlijk wel een beetje zo dat de kleine boxen er het best functioneerden. Ik vermoed dat de meesten van ons wel op voorhand een probleem met de acoustiek zullen hebben verwacht.
De lancetta's die ik een tijd geleden heb gehoord deden het goed al had ik de neiging een boekje voor de uitgang van de box te houden, omdat ik de bas daar nogal uit hoorde komen. Zal een kwestie van demping kunnen zijn. Ook leek het alsof die kasten geluid gaven. Toch knap van zo'n kleine unit. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”