Foto's
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Oeeiii... ik ben toch niet erg fotogeniek, misschien toch m'n string tanga en mini bikini aan moeten trekken zoals ik grapte in een ander topic, maar of dat veel had gescheeld
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
http://members.chello.nl/w.brouwer02/DI ... 60002.html
deze heb ik helaas moeten missen. Was 't wat?
deze heb ik helaas moeten missen. Was 't wat?
Snel Daniël, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke Daniël, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 13 mar 2006, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik voel me klotenSSassen schreef:
Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Haal die zak uit je handSSassen schreef:
Zo, ik heb me toch een kriebel aan m'n ballen, even krabben hoor![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Wowly schreef:
Snel harrie, ze hebben nog niks door, en er staan er nog veel meer ook!
Sjaak, dadelijk komen we terug met het busje, oke?
Oke harrie, wel zwaar he?
't komt niet voor niks sjaak...
Jammer dat we er nu pas achter komen dat er wieltjes onder staan trouwens
die met die kromme rug en de brede inhammen, dat ben ik
en die wieltjes doen het niet zo lekker in een bloembak
Nee pjotr, ere wie ere toekomt, daarbij zal de rechtmatige eigenaar wel geïnteresseerd zijn wie zou zijn speakers hebben meegenomen toch 
Ik heb er nog een gevonden (wat is dit leuk, vooral omdat ik zelf niet op de foto's sta
)

ehm, waar mot dit stekkertje nou weer in? EEJ!!! wie wreef daar nu langs mijn achterwerk???? (man aan rechterzijde maakt zich snel uit de voeten.....)
Ik heb er nog een gevonden (wat is dit leuk, vooral omdat ik zelf niet op de foto's sta
ehm, waar mot dit stekkertje nou weer in? EEJ!!! wie wreef daar nu langs mijn achterwerk???? (man aan rechterzijde maakt zich snel uit de voeten.....)
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 13 mar 2006, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

