Hoi.
wat betreft de plaatsing van mid en tweeter, ben ikzelf tevreden over.
Dichter bij elkaar plaatsen zou gunsitiger zijn geweest, echter heb ik voor wat meer symetrie gekozen.
Zou het hoorbare gevolgen hebben?
de woofers zijn gelijk, echter 1 heeft nog geen sierring
De woofers zijn niet emer de KEF's die ik eerst had. Deze hogere rendement woofers, spelen veel netter door naar het mid-laag dan de originele kef's die kwamen duidelijk te kort, en het aller laagste laag was niet in verhouding.
Met deze units is de weergave weer stofdroog en snel.
Nog te doen, is dus de sierring, en al mijn schroeven vervangen door een imbus model, en zwart.