gaten opboren in driverrand

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
sphere
Berichten: 242
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 14:54
Locatie: Leiden

gaten opboren in driverrand

Bericht door sphere »

Time to break stuff :twisted:

Ik heb Seas H571 woofers. Nu passen de boutjes die ik heb niet echt. De gaten zijn ~4.5mm en de boutjes 5. Zou ik die dingen opboren, of is dat vragen om problemen? Alternatieven zijn:

1) nieuwe boutjes kopen van 4mm
2) de 4 markeringen voor extra gaten opboren met 5mm en de andere gaten ongebruikt laten :?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Plak de openingen goed dicht om te voorkomen dat er metaalgruis in de motor komt. Maar 4 mm boutjes zijn natuurlijk handiger, het hoeft ook geen olifant te houden.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: gaten opboren in driverrand

Bericht door SARK »

sphere schreef:
2) de 4 markeringen voor extra gaten opboren met 5mm en de andere gaten ongebruikt laten
Alleen op zondagmiddag als alle winkels gesloten zijn :D en als je echt niet kan wachten (ik ken het gevoel), vergeet niet de tip van richard toe te passen :!: en zet tijdens het boren ook de stofzuiger er tegenaan.
sphere schreef:
1) nieuwe boutjes kopen van 4mm
Is de makkelijkste oplossing.
Plaats reactie