jeroen_d schreef:Hoi Michiel,
Waarom pik je die hint van mij over die C-Quenze 18 H niet op? Weet je wel dat de ontwikkelaar, Per Skaaning, de oprichter was van zowel Dynaudio als Scan Speak? Ze leveren hun drivers op maat o.a. aan Sonus Faber.
Of valt een driver van iets meer dan 200 euro buiten budget.
Groetjes, Jeroen
Ik heb er even snel naar gekeken, maar wou vandaag of morge uitgebreid uitzoeken wat C-quenze precies is (en nu weet ik al een stuk meer!!).
De prijzen zijn inderdaad erg hoog. Voor mij persoonlijk buiten het budget. Maar zoals ik al zei doe ik vaker projecten voor anderen, en dan zou het wel een hele goede optie zijn.
Met de seas mid/bass driver wil ik wel zelf aan de slag. Door alle info die ik over dit project heb verzameld denk ik dat het wel leuk is om voor me zelf ook een dergelijk kastje te bouwen met minimale filtering en zorgvuldig uitgezochte units en dit als soort van demo model gebruiken om eventuele klanten te laten zien wat er gelevert kan worden. Ik moet voor school zelfs een ondernemingsplan schrijven, dus een werkelijk start van m'n eigen bedrijfje komt wel heel dicht bij.
Verder ben ik bijna dagelijks bezig met het zoeken van info over verschillende drivers dus tips en ervaringen zijn bij mij altijd op de goede plaats!
Misschien dat ik nog een ontwerpje voor de C-quenze unit maak. Ik wil ze ieder geval eens in de simulatie zien.