Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » di 21 feb 2006, 23:21
IS er ook iemand uit drenthe die heen gaat/ heen wil ?
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » do 23 feb 2006, 23:06
Jan-Willem schreef: IS er ook iemand uit drenthe die heen gaat/ heen wil ?
Het was niet mijn bedoeling om een nieuw onderwerp te starten, was eigenlijk als een vraag in ander topic bedoelt. Zie het nu pas.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 24 feb 2006, 17:07
ja, en? ga je nou er heen? ja toch?
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » zo 26 feb 2006, 20:39
Henkjan schreef: ja, en? ga je nou er heen? ja toch?
Ik wil cker heen
alleen ik denk dat ik met niemand kan heenrijden, dan zou ik met de trein moeten komen, das een optie. Alleen ik ben dan cker de jongste
(17)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 26 feb 2006, 22:09
dan laten we t draadje toch gewoon open, nog 13 dagen....
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 26 feb 2006, 22:31
Ik rij over de A32 richting Zutphen, dus ik kan je wel even oppikken.
Jan-Willem schreef: Alleen ik ben dan cker de jongste
(17)
Ik laat de kinderzitjes wel ff in de auto zitten
Laatst gewijzigd door
ovni op ma 27 feb 2006, 1:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 27 feb 2006, 0:35
Henkjan schreef: dan laten we t draadje toch gewoon open, nog 13 dagen....
Ohja, realiseer me nu pas dat het al zo snel is....
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » ma 06 mar 2006, 15:57
Ga met Ovni mee, ik ga dus