Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik vertrek vanuit Alphen aan den Rijn (Leiden) en heb waarschijnlijk kofferbakkie (incl achterbank gevult), voorstoel is over, dus mocht er nog iemand uit deze regio zijn die meewil....(Ralf misschien?)
Valt wel mee, denk alleen Isis (en wat klein spul denk ik)
Laatst naar Fireman Isis op de achterbank kunnen leggen, dus nog wel plaats over. Neem jij nog spullen mee?
geen speakers in elk geval
de ultimo is in principe de isis met andere tweeter en de vifa korrekt II die ik ga bouwen is nog in het beginstadium, nog geen idee welke kast
het moet gaan worden, de mission is eigenlijkeen gewone fabrieksspeaker
moet er nog een stereoset worden samengesteld
Ohja, misschien die nieuwe Dionysus (Peerless/Seas) kast. Moeten alleen op stand staan...en die heb ik niet...dus als iemand nog spekaerstandds meeneemt....