carpoolen vanuit Westland/Delft/R'dam-N
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
carpoolen vanuit Westland/Delft/R'dam-N
wie gaan er nog meer uit de regio? en wat gaat er mee?
kunnen we misschien wat samen reizen. spaart beurs en milieu en minder vervelend dan alleen rijden. ik denk dat we zo ergens 8:00 moeten vertrekken als we er vanaf de opening bij willen zijn (pfoe, da's wel vroeg voor t weekeinde)
ik ga dus, en neem in elk geval m'n Lancetta's mee, monitors zullen wel niet klaar zijn (tenzij iemand een actief filter en 2paar versterkes mee neemt). ik kan wel rijden, maar mijn auto is niet echt groot, en veel ruimte in de koffer is er ook niet
kunnen we misschien wat samen reizen. spaart beurs en milieu en minder vervelend dan alleen rijden. ik denk dat we zo ergens 8:00 moeten vertrekken als we er vanaf de opening bij willen zijn (pfoe, da's wel vroeg voor t weekeinde)
ik ga dus, en neem in elk geval m'n Lancetta's mee, monitors zullen wel niet klaar zijn (tenzij iemand een actief filter en 2paar versterkes mee neemt). ik kan wel rijden, maar mijn auto is niet echt groot, en veel ruimte in de koffer is er ook niet
Het enige wat ik heb om te laten zien zijn een beetje forse subs... Denk dat ik ze maar thuis laat.
Reken er maar op dat ik niets mee neem.
Naar rotterdam is geen probleem, ik heb zelf een auto (tranaporter T3) en kan altijd nog met openbaar vervoer. Het probleem met mijn auto is dat deze niet bijzonder zuinig is en niet harder dan 95 gaat. Niet echt aan te bevelen voor een lange rit.
Is het trouwens mogelijk om bij jou een beetje 'veilig' te parkeren? Er ligt namelijk behoorlijk wat kostbaar surf spul in m'n auto.
Wat de lengte betreft, met ongeveer 180 ben ik niet de grootste.
Naar rotterdam is geen probleem, ik heb zelf een auto (tranaporter T3) en kan altijd nog met openbaar vervoer. Het probleem met mijn auto is dat deze niet bijzonder zuinig is en niet harder dan 95 gaat. Niet echt aan te bevelen voor een lange rit.
Is het trouwens mogelijk om bij jou een beetje 'veilig' te parkeren? Er ligt namelijk behoorlijk wat kostbaar surf spul in m'n auto.
Wat de lengte betreft, met ongeveer 180 ben ik niet de grootste.
