Zelf een sub bouwen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

bbbb

Bericht door bbbb »

Je kan er nog niet veel over zeggen, maar hij ziet er sl goed uit. Hoe dik hout heb je nou gebruikt?
bartsegers

Bericht door bartsegers »

looks like 22 baby :D
bbbb

Bericht door bbbb »

Owkee, 25mm zou ook kunnen maar dat is niet bij iedere zaak te koop en is ontiegelijk duur :shock:
hovingtim

Bericht door hovingtim »

volgens mij 22 mdf :lol:
joddi

Bericht door joddi »

Idd 22mm de prijs viel wel mee 7€ per plaat van 122x61cm maar ik had er natuurlijk net 3 nodig :lol:

Ik was vroeg uit dus ga nu weer verder :wink:
bbbb

Bericht door bbbb »

joddi schreef:
Idd 22mm de prijs viel wel mee 7€ per plaat van 122x61cm maar ik had er natuurlijk net 3 nodig :lol:

Ik was vroeg uit dus ga nu weer verder :wink:
1,22cmx61cm. Dat lijkt mij juist hartstikke duur. Ik had voor 1 plaat van 2,44mx1,22m van 22mm mdf + een paar stukken van 25mm mdf (dit hout is heel duur) was ik 35 euro kwijt inclusief zagen. Maar dat maakt niet uit, zolang het maar mooi word.

p.s. krijgt deze dezelfde vorm als die van interficior?
joddi

Bericht door joddi »

ooowkeeej ik was 30€ kwijt voor het hout en zo'n setje met deuvels(met juiste boortje enzo) van 8€ dus 22€ aan hout,

nee het word niet zoals die van interficior die vind ik iets te lastig voor de eerste keer ik hou het lekker vierkant(vind ik persoonlijk nog mooi ook) en miss volgende keer een leuk ander vormje.
Elia

Bericht door Elia »

yo, ik zag net die Peerless op BMM, die kost toch all 150 euro, maar is die aan te sturen met zon XXL powersound ding van 150 watt, volgens internet... of heb ik iets zwaarders nodig, maar dan wordt het weer duurder..?

wie heeft er wijze raad?
joddi

Bericht door joddi »

Ik zag dat er hier op de startpagina van zelfbouwaudio uitverkoop en heb ff gekeken, zitten daar nog speakers tussen die het goed doen in een gesloten kast van 30 liter??? ik kan wel met winISD kijken of het wat is maar het is een hoop werk om ze allemaal te doen dus vraag het maar ff ik hoop dat er nog wat bijzit.
joddi

Bericht door joddi »

En ja hoor ik tref het weer eens :evil: , Ik heb van ralf een hypex hs80 overgekocht en hij had hem dinsdag opgestuurd, en zou hem dus woensdag krijgen, donderdag nog niet en ralf gaf me een code dat ik online kon kijken waar me paketje was, ik dus kijken en ja hoor er stond dat hij afgeleverd was, nou ik een e mail gestuurd en ik kreeg te horen dat ik een forumlier in moest vullen en opsturen en dat hun zouden kijken waar het mis gegaan was, nouw ik meteen maar ff gebeld en ze zijden dat het mogenlijk was dat hij of verkeerd is bezorgt of gewoon kwijt is :( :cry: :evil: en nu gaan ze kijken waar het mis gegaan is en ik word over 5 dagen terug gebeld :x
JuuL

Bericht door JuuL »

aarghhh! :evil:
bbbb

Bericht door bbbb »

Oh lekker, het irritantste is nog dat je dan altijd zolang moet wachten voordat er bij hun wat gebeurt enzo. Succes. :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”