1e Sub, hoe en wat?

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Elia

1e Sub, hoe en wat?

Bericht door Elia »

hey audiomensjes!

ik ben nieuw op dit forum, ik ben ook nog niet zo heel lang bezig met audio maar ik wil dus een sub bouwen omdat ik 2 kleine boekenplankspeakertjes heb, (MS Avant 902)

mijn budget ligt rond de 150-200 (250 moet ook lukken als ik met deze meerprijs dus echt iets beters krijg waar ik mee verder kan)
ik zal de sub alleen gebruiken voor muziek vrijwel alle stijlen. ik denk dat ie gesloten moet worden omdat ik strakke bas wil, maar ik ben niet zo bekend met subs dus geef me raad :D . ik zat te denken aan zon subamp module van barry (zon XXL geval van 50 euro), en aangezien ik toch alleen de computer gebruik, is het mogelijk om via wat software de lagere frequenties nog iets op te krikken?.

wat voor een woofer heb ik nodig? deze http://ls-wagner.de/lsw40/index.php4 heb ik heeel erg goedkoop gezien, maar met winISD was het niet zo heeel erg goed, maar winISD snap ik ook nauwelijks.

het moet dus gewoon een mooie handige strakke muzieksubwoofer worden. (kast liever niet groter dan 70x70x70 ongeveer, moet ik een kleine slaapkamer passen).

wie heeft wat wijze raad?

mvg,

Elia
ome subtilieco

Bericht door ome subtilieco »

welke woofer bedoel je ?
en www.reaudio.nl bestaat ook
Elia

Bericht door Elia »

http://ls-wagner.de/lsw40/details.php4? ... bergruppe= deze :)

is dat RE Audio interessant?

wel een beetje duur...
Roland
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi

Dat is eigenlijk een audax. Ik zou het niet doen er zit zo te zien een schuimrubber rol rand op, die vergaan na een tijdje.

Groet Roland
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”