Vifa Premium 33

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Vifa Premium 33

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Wie o wie heeft deze gebouwd?
Ik heb nu de Eros MKII van Speakerbuilder.net, maar vind het geheel wat te
s-erig. Nu heb ik de units dus al voor de Premium 33, alleen zoek ik nu nog wat ervaringen van luisteraars.
Dank en groet,
Ramon
tjeb
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 17 jan 2005, 20:38

Bericht door tjeb »

Hoi Ramon, ik heb ze zelf in huis gehad en ze liggen nu aan brokken op zolder, lijkt me voldoende antwoord denk ik :D
Maar goed; de premium 33 kan al snel bonkerig in het laag overkomen, ik heb van alles geprobeerd om it te verhelpen en op een gegeven moment heb ik de onderste woofer maar los geknipt. Ik denk dat je de s klanken in het hoogniet weg krijgt door een andere kast te gaan bouwen, misschien kun je je hoog unit nog een extra dB verzwakken.
De weg van de premium 33 lijkt mij niet helemaal de goede.

Mvg Tjeb
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

sibilance zit blijkbaar in de regionen van 3 tot 7 kHz.
Hoe kun je alleen in dat gebied een tweeter verzwakken?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”