na wa zoeken met WinISD kwam ik op het volgende:
Met de parameter (winISD) heb ik men kast ontworpen,
Netto inhoud 30L BRpijp 80mm diameter en 250mm lang.
Ik heb em nu zo ontworpen. De BRpijp is de voorzijde en de woofer zelf zit aan de rechter zijde. (bij vorig ontwerp zat de BRP onder de woffer en was rechts de voorzijde)
Dit is van links bekeken de BRP gaat in 2 bochten van 45° naar boven en zou zo onder de woofer moeten uitkomen maar nog steeds ver genoeg ervan om goed te kunnen "ademen".
De voorzijde van de kast (de BRP zit links en rechts 60mm van de wanden)
De rechts zijde, zijde van de woofer.
rechts voor
rechts voor
Wat Denken jullie experts van dit ontwerp?
Laat jullie meening horen!
alvast bedankt sjors
ps: schiet mij niet af dit is m'n eerste sub ontwerp...
