WinIDS 0.44 beoordeel m'n kast

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

sjors
Berichten: 35
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 17:17
Locatie: near Oudenaarde

Bericht door sjors »

idd vergeten... stom van me
zal het ffe editen
thx

heb een nieuw ontwerp gemaakt, is gewaagder dan het vorige maar beter denk ik...

Afbeelding

http://users.skynet.be/HEC/box_V2_R.JPG

http://users.skynet.be/HEC/box_V2_F.JPG

Dit moet dan de voorkant worden waar enkel de reflexpijp te zien is.

http://users.skynet.be/HEC/box_V2_R2.JPG

Is het erg dat de poort slechts 58mm van de wanden zit???
Dit moest minimaal 70mm zijn zeker? of is dit niet nodig?

Wat denken jullie hiervan t.o.v het vorig ontwerp van de kast?
mij lijkt het iets "moderner" eens een andere aanpak...

greets sjors
Laatst gewijzigd door sjors op za 07 jan 2006, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

sjors schreef:
Is het erg dat de poort slechts 58mm van de wanden zit???
Dit moest minimaal 70mm zijn zeker? of is dit niet nodig?
Wordt wel vaker gedaan.
Afbeelding

Neem maar eens een kijkje op Edo z'n site (even zoeken naar "Flatline Sub").
sjors
Berichten: 35
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 17:17
Locatie: near Oudenaarde

Bericht door sjors »

Heb het vorig ontwerp wat verbeterd (qua uiterlijk en funtionaliteit)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*Netto inhoud is 30L
*afstem freq is 40HZ
*pijp diameter is 80mm
*lengts is 250mm

De voorzijde (aan de reflex poort) en de rechts zijde (de speaker) worden dubbel uitgevoerd (44mm MDF ipv 22mm)

Is dit voor bouwen vatbaar of moet er nog wat veranderd worden???
graag uw volmondige reactie!

greets sjors
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Ga je eerst een testkast maken van afval hout of ga je direct de complete kast afbouwen :?:
sjors
Berichten: 35
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 17:17
Locatie: near Oudenaarde

Bericht door sjors »

direct de complete kast maken, daarom dat ik zoveel werk in de voorbereidingen stop.

ik heb nog maar weinig kasten op deze wijze gezien daarom dat ik twijfel of dit wel een goeie mannier is.

dit gaat hier verder viewtopic.php?t=1586
Laatst gewijzigd door sjors op ma 09 jan 2006, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

sjors schreef:
ik heb nog maar weinig kasten op deze wijze gezien daarom dat ik twijfel of dit wel een goeie mannier is.
Hmmm, misschien toch verstandig om eerst een testkast te maken :?: :idea:
Plaats reactie