zal het ffe editen
thx
heb een nieuw ontwerp gemaakt, is gewaagder dan het vorige maar beter denk ik...
http://users.skynet.be/HEC/box_V2_R.JPG
http://users.skynet.be/HEC/box_V2_F.JPG
Dit moet dan de voorkant worden waar enkel de reflexpijp te zien is.
http://users.skynet.be/HEC/box_V2_R2.JPG
Is het erg dat de poort slechts 58mm van de wanden zit???
Dit moest minimaal 70mm zijn zeker? of is dit niet nodig?
Wat denken jullie hiervan t.o.v het vorig ontwerp van de kast?
mij lijkt het iets "moderner" eens een andere aanpak...
greets sjors

