Nieuw op dit forum

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Nieuw op dit forum

Bericht door Jan-Willem »

Hallo, ik ben Jan-Willem en ik wil mij even voorstellen. Ik ben al jaren bezig met het maken van luidspreker kasten, en met andere bezigheden die met audio techniek te maken hebben. Ik ben 17 jaar en ik doe nu havo 5. Hierna wil ik elektrotechniek gaan studeren. En misschien doorstromen naar geluidstechniek. Ik werk momenteel (al een paar jaar) bij een geluidsbedrijf: http://www.pvshowservice.nl DIt is vooral hard en boeken (PA), ik wil nu wel echt heel nauwkeurig geluid, dus niet hard maar mooi. Ik wil nu eigenlijk wel proffesioneler worden, en ik wil meer over audio te weten komen. Vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.
Ik ben hier dus net nieuw, en ik weet nog niet hoe het hier allemaal op het forum aan toe gaat. :oops: Ik hoop hier veel te leren, en een leuke tijd te hebben.
Dit wou ik jullie even vertellen :D
Jan-Willem Winters

Hebben jullie trouwens nog tips, om iets door telezen ofzow?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ha die Jan-Willem, welkom hier!

leesvoer: heb je de artikelen op onze frontpage al ontdekt?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Dag Jan-Willem, je kan misschien het boek: "The Loudspreaker Design Cookbook" van Vance Dickason aanschaffen. Er zijn ook Nederlandstalige uitgaves van als het Engels je wat te lastig is.
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

rho schreef:
Dag Jan-Willem, je kan misschien het boek: "The Loudspreaker Design Cookbook" van Vance Dickason aanschaffen. Er zijn ook Nederlandstalige uitgaves van als het Engels je wat te lastig is.
Bedankt, ik zal het eens opzoeken. En @ Henkjan, ik zal het even doornemen :D
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”