hier dus een bult foto's











wat nu nog mdf is wordt zwart en op het front komt een alu plaat met daarin gegraveerd AMP3. en uit eindelijk wordt al het carbon goed afgelakt
mvg
ome subtilieco
Moderator: Beheerdersteam











het klinkt helemaal niet verkeerd maar heel veel draai uren heeft het nog niet. ik ben nu nog druk bezig met meerdere diy projecten dus weinig tydpieter pan schreef:hoeveel heeft heel je setje nu eigenlijk gekost?
En belangrijker nog..... Hoe presteert het?
ohja, ik bedoel dus: Cool, wil ik ook wel eens bouwen!
sorry ik zal het nooit meer doenteacher schreef:nais!
Nu wilde ik mijn tangband projektje ook carbon gebruiken en ik dacht orgineel te zijn![]()
t.
Ja ze hadden alleen deze liggen helaas12 euro voor twee rca-tjes
De aarding zit helemaal snor dit gaat via de bevestigings schroevenSluit je je kastje nog aan op de randaarde? Wel zo veilig. Of zie ik dat over het hoofd?
ik heb het via me baas.En die behuizing, waar heb je dat blik/metaal gekocht eigenlijk?
en het carbon?