Materiaalkeuze draaitafel

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Pjotr

Bericht door Pjotr »

Hallo Sietse,

Het is azobe maar een kniesoor die daar op let :D Als je dit leest lijkt het me niet erg geschikt:

http://www.af.nl/voorraad/massief/azobe/

Dus zo'n verdriet hoef je niet van je opruimaktie hebben denk ik ;)

Van dat Bankirai wat daar als alternatief genoemd wordt heb ik net een schutting in de tuin gezet en is bij de meeste tuinhouthandels als losse planken te krijgen. Het staat nu een paar maanden in weer en wind en trekt totaal niet krom of zo.
Jasper Joppe Geers

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Dan even een vraagje van mijn kant: Kun je van je project wat fotootjes plaatsen? Vind ik wel zo leuk eigenlijk!
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Van de schutting kan ik wel een paar foto's maken. Die staat inmiddels goed in de lijnolie :lol: Overigens is het niet mijn gewoonte om foto's te maken van eigen werk. Maar misschien als het af is ... dat kan nog wel een tijdje aanlopen want er moet nog zo veel af, je wilt niet weten hoeveel werk (en geld) er nog in een nieuw huis gaat zitten na oplevering.
sietse

Bericht door sietse »

in een nieuw huis gaat zitten
Peter, je hebt hoop ik toch wel eerst aangegeven waar de stereo en boxen moeten staan en waar jij wilt zitten luisteren, voordat ze zijn begonnen met bouwen.. :roll: ?
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Mwah, de beglazing zat er al in toen we op dit huis stuitte. We hebben uiteindelijk nog geluk gehad want er is hier aan kust heel weinig te vinden wat ook nog betaalbaar is.

Dat glas is wel een probleem acoustisch gezien want dat loopt van vloer tot plafond.
sietse

Bericht door sietse »

Tja, dat glas kun je gordijnen voorhangen en zal denk ik ook wel gebeuren.
Maar zo te lezen een leuk huis dus.
Off topic ff, vanwege het glas, ik bedacht me even dat ik wel eens een luidspreker heb beluisterd die op glas was gemonteerd. Het bedrijf waar ik werkte was ook nogal handig in glasbewerking, ook al waren het meestal lenzen. Het klonk niet mooi. Dat glas resoneerde te veel mee en gaf kleuring aan het geluid door de te dichte structuur denk ik.
Nu wacht ik maar weer even de vorderingen van Miniwatt af.. :D
Plaats reactie