Laat ik het kort samenvatten:
Ik heb een apartement gekocht en een Tumult sub...
Nu wil ik op de vloer laminaat leggen van 8 mm dikte. Dit was zo'n beetje de dikste maat die ik kon vinden.
Maar nu zal er ook nog een ondervloer onder de planken moeten.
Heeft iemand daar nog een goed advies voor? Ik verwacht absoluut niet dat ik echt hard kan gaan draaien met de Tumult, maar een paar dB zal het toch wel moeten kunnen schelen.
Uiteraard moet niet alleen het subgeweld worden gedempt, maar ook de andere frequenties.


