Software rubriek

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ovni

Software rubriek

Bericht door ovni »

Het leukste van dit forum is het innovatieve enthousiasme.

En dan niet alleen eigen projectjes maar ook uitwisseling van gegevens en straks mogelijk FRD & ZMA files

Maar het onderdeel "gebruik van audio software" is helaas niet aanwezig op dit forum.

Ook ik heb meegedaan aan de groepsaankoop van Audiocad. Eerlijkheids halve moet ik er bij zeggen dat ik het best wel een ingewikkeld programma vind. :?

Kortom, tijd voor het onderdeel ontwerp en meet software!
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

met de handleiding erbij vindt ik t wel gaan eigenlijk. je moet net zoals bij zoveel wel ff wennen. ik vind t een stuk minder ingewikkeld dan bv m'n meetsoftware
Roland
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi

Ik ben ook voor meet en software threads op het forum! Lieftst twee aparte threads. Lijkt me een erg mooie aanvulling, vooral met al die nieuwe op compu geluids kaarten afgestemde meetapparatuur.

Groeten Roland
Roland
Contacteer:

Bericht door Roland »

hoi Henk Jan

Nog eens over die software en meethoek. Lijkt me toch wel mooi hoor om daar een apart topic over te hebben. Ik zal vast niet de eerste en de laatste zijn die het niet lukt om driver metingen in een simu programma te importeren.

Sinds ik een snellere computer heb loopt al mijn oude software niet meer, nooit meer netcalc :cry: tenzij ik de cpu snelheid van mijn computer op 1% zet.

Aan de andere kant is het me wel gelukt om voor minder dan een tientje een meetmicro zelf te maken. Hij werkt zover ben ik, alleen de voeding moet nu veranderd en daar weet/snap ik weer niks van.

Ik denk dat we elkaar ook op dit vlak goed kunnen helpen.

Groeten Roland
Leeuwarden

Bericht door Leeuwarden »

Een cursus luidsprekers meten met de laptop van mijn vrouw!
Lijkt me fantastisch! Ik heb nulkommanul ervaring met meten. Wat heb je behalve een computer allemaal nog meer nodig? Ook een uitleg over interpretatie van de diverse grafieken lijkt me erg zinvol. Wat mij betreft:doen!
voodooless
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Heb zelf van het weekeind het boek van D'Applolito gekocht over meter met de PC.

Software enzo heb ik wel, maar de kneepjes van het vak moet ik toch nog echt onder de knie krijgen.

Heb dus wat te doen deze winter (alsof ik dat al niet had ;) )
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Hoe staat het nu met een apart forumonderwerp "Meten"?

Vind het wel een goed idee van Ovni. De afsplitsing van Stephan's e.a. recente draadje uit Vraag & Aanbod is weer gewoon bij Algemeen Luidspreker Zelfbouw beland.

Er is in het verleden al heel wat gepost over ontwerpsoftware en meten en met name wat daar voor nodig is. Dat zou dan mooi daar verzameld kunnen worden.
voodooless
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ik vind dat een uitstekend plan!
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”