En dan niet alleen eigen projectjes maar ook uitwisseling van gegevens en straks mogelijk FRD & ZMA files
Maar het onderdeel "gebruik van audio software" is helaas niet aanwezig op dit forum.
Ook ik heb meegedaan aan de groepsaankoop van Audiocad. Eerlijkheids halve moet ik er bij zeggen dat ik het best wel een ingewikkeld programma vind.
Kortom, tijd voor het onderdeel ontwerp en meet software!
