Wintertijd
Moderator: Beheerdersteam
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Helaas kent de software voor dit forum geen zomer- en wintertijd en moet het handmatig aangepast worden. Het is je misschien ook al opgevallen dat er tijdens de zomertijd "Tijden zijn in GMT + 2 uur" stond. Het systeem is inmiddels aangepast. Iedere gebruiker kan zijn eigen tijdzone instellen, dus dit heeft geen effect voor de gebruiker.
Om jouw tijdzone in te stellen ga je naar "Profiel" en zet je je tijdzone op GMT + 1 uur.
Groet,
Robert
[Edit]
De volgende versie heeft dacht ik wel een notie van zomer- en wintertijd. Wanneer deze uitkomt is nog niet bekend.
Om jouw tijdzone in te stellen ga je naar "Profiel" en zet je je tijdzone op GMT + 1 uur.
Groet,
Robert
[Edit]
De volgende versie heeft dacht ik wel een notie van zomer- en wintertijd. Wanneer deze uitkomt is nog niet bekend.
