het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een aantal High End filter onderdelen:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ekerfilter
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ekerfilter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Spannend avondje, vanavond de veiling om 19.00. Is een combinatie van een fysieke en online veiling. Kan het mooi met een pot bier en pinda's thuis volgen. Ben benieuwd, totale bedrag van de laagst geschatte waardes is 25.000 euries.ds23man schreef: ↑wo 13 mei 2026, 17:53Omdat mijn vriendin niet meer thuis gaat komen ben ik aan het ontspullen.
Kavel 300 t/m 339 zijn van mij:
https://www.invaluable.com/catalog/9ma3 ... =7&size=48
Kijkdagen beginnen morgen:
https://terborg.com/veiling/
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De statistieken.
24 stuks verkocht voor 10.500 met een verwachte opbrengst van 13.000, netjes. Wat niet is weggegaan zijn 15 stuks met een geschatte waarde van 12.000. Vooral de duurdere stukken. Later maar eens op een andere veiling plaatsen.
24 stuks verkocht voor 10.500 met een verwachte opbrengst van 13.000, netjes. Wat niet is weggegaan zijn 15 stuks met een geschatte waarde van 12.000. Vooral de duurdere stukken. Later maar eens op een andere veiling plaatsen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Fountek Neo3.5H Horn Loaded Ribbon Tweeter ( set van 2)
€ 139,00
https://link.marktplaats.nl/m2403182644 ... ialbuttons
Prima verkoper, meerdere keren iets van gekocht.
€ 139,00
https://link.marktplaats.nl/m2403182644 ... ialbuttons
Prima verkoper, meerdere keren iets van gekocht.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mmm, mijn Willem de Zwart is voor veel te weinig weggegaan.
https://npo.nl/start/afspelen/willem-de ... m-te-leren
https://www.invaluable.com/auction-lot/ ... c9a7cefbcf
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, da's balen.
Ik was de veiling vergeten verder. Had een startbod gedaan van 80,- voor een schilderij en daarvoor is ie ook verkocht. Maar niet aan mij.
Ik was de veiling vergeten verder. Had een startbod gedaan van 80,- voor een schilderij en daarvoor is ie ook verkocht. Maar niet aan mij.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Yes, that's the one
Bod was niet geaccepteerd, maar dat zag ik later pas.
304 ook, maar ik was met andere dingen bezig dan de veiling
Bod was niet geaccepteerd, maar dat zag ik later pas.
304 ook, maar ik was met andere dingen bezig dan de veiling
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mooi spul, maar blijft mij even te prijzig. Voor iets meer dan een kwart mogen mijn bd2's weg
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ialbuttons
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Newtronics temperance 3 kit
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2399446981 ... ialbuttons
Zijn de rollade nog fris?
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2399446981 ... ialbuttons
Zijn de rollade nog fris?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geen idee of de rollade nog fris is na al die jaren 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Neem aan dat Dre bedoelt of de rolranden niet uitgedroogd / versleten zijn.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh, ik weet niet hoe oud die zooi is en ik vond het geen interessante set, dus ik heb niet ingezoomd.
Wel de tekst gescand op een prachtig stukje AI of Google translate, vanwege de rollade.
Wel de tekst gescand op een prachtig stukje AI of Google translate, vanwege de rollade.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is een crapshoot. Het spul is 19 jaar oud, te zien aan de productiedatum op de tweeter.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Scanspeak 15w/8530 ik heb er. 2 litzen moeten gezet worden
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... et-wordeno
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... et-wordeno
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hypex Ncore NC400
2 Hypex electronics Ncore NC400 versterkers met bijbehorende voeding SMPS600 V2.
De Hypex versterkers en voedingen zijn ingebouw in een oude Linn-versterkerkast. De Hypex versterkers hebben een XLR uitgang. Meegeleverd een verloopstekker van XLR naar RCA.
Meeneemprijs €300,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... core-nc400
2 Hypex electronics Ncore NC400 versterkers met bijbehorende voeding SMPS600 V2.
De Hypex versterkers en voedingen zijn ingebouw in een oude Linn-versterkerkast. De Hypex versterkers hebben een XLR uitgang. Meegeleverd een verloopstekker van XLR naar RCA.
Meeneemprijs €300,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... core-nc400
