Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Heren,
Even wat technisch advies gevraagd, ik speel nu met de Thommessen 2.4 en was in de veronderstelling dat de Thommessen 2.5 een technische verbeterde versie hiervan was. Maar nu ik naar de specs en print opbouw zit te kijken, is dit wel echt zo?
http://www.thommessen.com/produkte/prot ... w_2448.htm
http://www.thommessen.de/english/produc ... _sw_25.htm
Even wat technisch advies gevraagd, ik speel nu met de Thommessen 2.4 en was in de veronderstelling dat de Thommessen 2.5 een technische verbeterde versie hiervan was. Maar nu ik naar de specs en print opbouw zit te kijken, is dit wel echt zo?
http://www.thommessen.com/produkte/prot ... w_2448.htm
http://www.thommessen.de/english/produc ... _sw_25.htm
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Het lijkt me dat het twee verschillende concepten zijn. De 2.5 heeft zp te zien wat meer mogelijkheden wat betreft het instellen. Maar of dat beter is en je die mogelijkheden nodig hebt?
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ja, de 2.4 heeft geen phase control, de 2.5 wel. Deze 2.5 staat momenteel op MP voor een nette prijs, vandaar de vraag, denk dat ik deze ook maar probeer aan te schaffen, heb ik in totaal 3 stuks modules! De 1.6 zou dan eventueel wel wegmogen, die is nog in nieuwstaat, maar het minste vermogen, dus niet echt de beste match op 2x 18 inch.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Lijkt erop dat de Thommessen 2.5 ook deze kant op gaat komen!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
De 2.5 is binnen, simpel kastje zit er al omheen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Nee de achterkant is helemaal open. Maar op zich zijn dit soort wel modules bedoelt om in een klein eigen compartiment te worden ingebouwd natuurlijk.
