overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door Wowly »

Helaas, een van de eersten van het forum met waanzinnige bijdragen vnl op buizenversterkers welke hemels klonken...
IMG-20260526-WA0000.jpg
Hij kon al enige tijd niet meer met zijn Pa (Daddy, welke deze nickname nog kreeg van mij toen bleek dat ie nog geen lid was) naar de luisterdagen komen vanwege zijn ziekte. Volgens mij heeft ie het nog lang volgehouden....

Als ik het me goed herinner heeft hij een tijd bij Sony nl als sound engineer gewerkt, weten jullie dat nog?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door Henkjan »

en die halve maan luidsprekers. echte kunstwerken, en klonken fantastisch.

maar bovenal een super aardige en positieve gast, zo een waar je altijd naar uit keek om t weer te zien
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door Barry2001 »

Wat een ontzettend aardige gast, lange conversaties mee gehad over het ingieten van trafo's. Ook op luisterdagen een graag gezien persoon. Ik weet niet of hij bij Sony heeft gewerkt eigenlijk, LinkedIn was er nog niet toen.
Iedereen sterkte die 'm goed gekend heeft.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door Shadow »

Verdrietig zeg op zo'n jonge leeftijd :cry:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door RobertD »

Goh, leuke man was het. Ooit in Breda gaf hij een presentatie over zijn buizenversterker en die mooie halve maan speakers.
Vroeg mezelf laatst af hoe het met hem zou zijn… bijzonder om dit nu te lezen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door hannesie »

[attachment=0]doppedoos.jpg[/attachment]


Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.

Het was een bijzondere man op een positieve manier.
Bijlagen
doppedoos.jpg
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door Wowly »

Jaaa dat was een supermooie. Ik heb destijds gevraagd of hij voor mij een set wilde bouwen, maar het was er nooit van gekomen
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door SARK »

Zo da's best schrikken en idd zo jong.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

Bericht door richard »

Spijtig voor dit verlies, sterkte voor degenen die Simon na waren.
Plaats reactie