overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
Moderator: Beheerdersteam
overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
Helaas, een van de eersten van het forum met waanzinnige bijdragen vnl op buizenversterkers welke hemels klonken...
Hij kon al enige tijd niet meer met zijn Pa (Daddy, welke deze nickname nog kreeg van mij toen bleek dat ie nog geen lid was) naar de luisterdagen komen vanwege zijn ziekte. Volgens mij heeft ie het nog lang volgehouden....
Als ik het me goed herinner heeft hij een tijd bij Sony nl als sound engineer gewerkt, weten jullie dat nog?
Als ik het me goed herinner heeft hij een tijd bij Sony nl als sound engineer gewerkt, weten jullie dat nog?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
en die halve maan luidsprekers. echte kunstwerken, en klonken fantastisch.
maar bovenal een super aardige en positieve gast, zo een waar je altijd naar uit keek om t weer te zien
maar bovenal een super aardige en positieve gast, zo een waar je altijd naar uit keek om t weer te zien
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wat een ontzettend aardige gast, lange conversaties mee gehad over het ingieten van trafo's. Ook op luisterdagen een graag gezien persoon. Ik weet niet of hij bij Sony heeft gewerkt eigenlijk, LinkedIn was er nog niet toen.
Iedereen sterkte die 'm goed gekend heeft.
Iedereen sterkte die 'm goed gekend heeft.
- RobertD
- Contacteer:
Goh, leuke man was het. Ooit in Breda gaf hij een presentatie over zijn buizenversterker en die mooie halve maan speakers.
Vroeg mezelf laatst af hoe het met hem zou zijn… bijzonder om dit nu te lezen.
Vroeg mezelf laatst af hoe het met hem zou zijn… bijzonder om dit nu te lezen.
[attachment=0]doppedoos.jpg[/attachment]
Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.
Het was een bijzondere man op een positieve manier.
Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.
Het was een bijzondere man op een positieve manier.
Jaaa dat was een supermooie. Ik heb destijds gevraagd of hij voor mij een set wilde bouwen, maar het was er nooit van gekomen
Spijtig voor dit verlies, sterkte voor degenen die Simon na waren.