Ik wilde van mijn squeezeboxen en lms af en wilde iets simpelers . Gewoon een device een appje en dan streamen. En ik kwam thuis met een sotm sms200neo....
En nu heb ik nog steeds lms want dat is het enige wat ik snap van alle streaming opties via de sms200.
Maar het is zeker een upgrade!
Sotm sms200neo
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sotm sms200neo
Nouja dan is het voor 50% gelukt.
Wel mooi dat het een upgrade is. alleen had je niet ook een wens voor een display zo dat je kan zien wat er speelt?
Wel mooi dat het een upgrade is. alleen had je niet ook een wens voor een display zo dat je kan zien wat er speelt?
Re: Sotm sms200neo
Ja een display. Ik kan er een oude gsm naast zetten met scherm aan en betreffende app/site erop . Nu een tablet met material en die draait gewoon mee op het scherm en nog touch screen ook.
