Zo heb ik in ieder geval iets meer conusoppervlak.
Wie wat bewaart, die heeft wat, Cuore editie
Moderator: Beheerdersteam
Wie wat bewaart, die heeft wat, Cuore editie
Het geluid was het net niet
Gelukkig passen de dynaudio achtige korven in Japanse auto's.
Zo heb ik in ieder geval iets meer conusoppervlak.
De tweeters uit de Renault Laguna komen met een 12db filters
Of misschien een breedbandige driver er boven? Dat brengt het geluidsbeeld een stuk omhoog maar zit ik wel een lompe spoel.
Zo heb ik in ieder geval iets meer conusoppervlak.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wie wat bewaart, die heeft wat, Cuore editie
klein breedbandertje kan erg goed werken in een auto
Re: Wie wat bewaart, die heeft wat, Cuore editie
https://www.markaudio.com/online_shop/ch/chn40p-mica/
Ik heb een setje 40mm drivers besteld van markaudio. Wat ik heb liggen is al gauw te groot en enkel een tweeter op schouderhoogte met de woofer bij de voeten is toch ook niet echt een succes.
Mooi zal het niet worden maar meer ruimte bied de auto ook niet zondet al te veel sloopwerk.
Ik heb een setje 40mm drivers besteld van markaudio. Wat ik heb liggen is al gauw te groot en enkel een tweeter op schouderhoogte met de woofer bij de voeten is toch ook niet echt een succes.
Mooi zal het niet worden maar meer ruimte bied de auto ook niet zondet al te veel sloopwerk.
Re: Wie wat bewaart, die heeft wat, Cuore editie
Het leeft!
En het klinkt helemaal prima
Het liefst had ik ze natuurlijk een stuk hoger gewild maar de deur bied enkel deze ruimte en het scheelt al een heel stuk ten opzichte van de drivers bij de voeten.
Ik zag bij luide passages het kleine drivertje in beweging komen.
Daar zit echter een 30uf condensator voor wat toch wel wat laag weg zou moeten gaan nemen vanaf een 5-600hz.
Ik ga er vanuit dat het door de woofer komt aangezien er nog geen separaat volume beschikbaar is.
En het klinkt helemaal prima
Het liefst had ik ze natuurlijk een stuk hoger gewild maar de deur bied enkel deze ruimte en het scheelt al een heel stuk ten opzichte van de drivers bij de voeten.
Ik zag bij luide passages het kleine drivertje in beweging komen.
Daar zit echter een 30uf condensator voor wat toch wel wat laag weg zou moeten gaan nemen vanaf een 5-600hz.
Ik ga er vanuit dat het door de woofer komt aangezien er nog geen separaat volume beschikbaar is.
