Kringloop verrassing...
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Kringloop verrassing...
Da’s een vlotte reparatie, mooi!
. Enig idee welk merk loopwerk er in zit?
Re: Kringloop verrassing...
De Technics is een SL-PJ25, een 32 cm apparaat. Weinig op te vinden op internet. Ook geen idee welke DAC daar in zit.
De laser lijkt wat op een Sony, geen idee of Matsushita (de moedermaatschappij) in die tijd al eigen laserunits maakte. De rest van het loopwerk herken ik niet.
Ik heb ook een Technics speler met een Philips loopwerk en MASH DAC chip.
De clamp scharniert vanaf de rechter zijkant.
De laser lijkt wat op een Sony, geen idee of Matsushita (de moedermaatschappij) in die tijd al eigen laserunits maakte. De rest van het loopwerk herken ik niet.
Ik heb ook een Technics speler met een Philips loopwerk en MASH DAC chip.
De clamp scharniert vanaf de rechter zijkant.
Re: Kringloop verrassing...
Ze gebruikte destijds Panasonic loopwerken meen ik. Dacht dat zij ze niet zelf maakten.
Re: Kringloop verrassing...
Dat zou heel goed kunnen, aangezien dat uit hetzelfde bedrijf ontsproten is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Kringloop verrassing...
Je bent handig in het vinden van Service manuals, schema's. Ik zoek er 1 van een Clubmaster 1 Work.
Die van mij is zonder de toevoeging 'PH'. Is die ook te vinden?
Die van mij is zonder de toevoeging 'PH'. Is die ook te vinden?
Re: Kringloop verrassing...
Ik moet er toch nog even mee aan de slag, het linker kanaal valt na enige tijd uit. De handleiding komt daarbij zeker van pas.
Re: Kringloop verrassing...
Lastig.
Clubmaster is ook een model zonnebril van Rayban, dus dat geeft veel verstoring bij het zoeken.
Work is natuurlijk ook een heel erg algemene term.
Ik vermoed dat het typisch zoiets is wat onder meerdere merknamen word verkocht.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Kringloop verrassing...
Ja zag het, zelf ook al even gezocht. Hij is verder ook niet defect ofzo, maar wil wat toevoegen, dan is een schema handig. Maar kom er wel uit, dank voor de moeite.
