Proof of concept (8x 2" Tangband)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2061
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)

Bericht door MichaelB »

Scherm­afbeelding 2026-03-13 om 20.34.50.png
En met de nieuwe software van MiniDSP heb ik de firmware kunnen herstellen EN upgraden naar de laatste versie.

Enige probleem wat ik nu nog heb, is dat de XML die ik had opgeslagen niet meer ingelezen kan worden.
Geeft een foutmelding:
Scherm­afbeelding 2026-03-13 om 20.46.51.png
Wat ik nu ga doen, is de instellingen openen in de oude 2WayAdvanced software en deze dan handmatig kopiëren naar de nieuwe software.
Hopelijk gaat het dan weer werken. [-o<
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)

Bericht door hannesie »

Pittig klusje, maar als het dan lukt ook wel weer een overwinning voor jezelf, toch??...... :hide:

Sterkte, heb hier ook nog een dergelijk gebouwd systeem staan.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2061
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Proof of concept (8x 2" Tangband)

Bericht door MichaelB »

De nieuwe software werkt anders dan degene die ik jaren geleden gebruikt heb, maar het is gelukt. :yeah:

Geen idee hoe zoiets ontstaat, spontaan corrupte firmware.
De MiniDSP staat 24/7 aan.

Voordeel is wel dat 'ie nu van de nieuwste firmware voorzien is en weer werkt!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”