Ik geb ze laten lopen...Jan Geert schreef: ↑vr 06 mar 2026, 20:06Bedankt, ze liggen intussen hier bij mij thuis
Koste wel moeite....
Ik geb ze laten lopen...Jan Geert schreef: ↑vr 06 mar 2026, 20:06Bedankt, ze liggen intussen hier bij mij thuis
Walt schreef: ↑za 07 mar 2026, 17:29Het is een hoop geld, maar scheelt een hoop bouwtijd:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
Groetjes Walter