Te koop: Allerlei onderdelen

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door VT67 »

Wegens stopzetting hobby en verhuis gaat het volgende allemaal in de verkoop. Let wel het is alles in één keer!
Het gaat hier om transformatoren, bv 2x7v, 2x12v, 2x15v en 2x18v, allemaal 30 of 50VA. LS spoelen, smoorspoelen, condensatore, behuizingen, buizen (zitten trouwens AZ1 globes tussen) allerhande connectoren, transistoren, IC's, spanningsregelaars, buisvoeten, softstart.
Alles voor 175€, is dit een deal of niet?

Groeten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door AatV »

Dat zijn zeker mooie spullen!
Alleen al de 274B's en de CV378 buizen koste al meer dan de vraagprijs voor het totaal als je ze zou willen aanschaffen.

Het is dat ik vol zit, maar anders...

groet,
Aat
McScum
Berichten: 280
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 11:57
Locatie: Rotterdam

Re: Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door McScum »

Indien nog beschikbaar wil ik het graag overnemen- ben net begonnen met een 2a3 eindbak bouwen kan direct best wat gebruiken :).
Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Re: Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door VT67 »

Je hebt PB

Groeten
Gebruikersavatar
Lampje
Berichten: 96
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 9:19

Re: Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door Lampje »

Mocht het niet doorgaan, heb ik serieuze interesse.
Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Re: Te koop: Allerlei onderdelen

Bericht door VT67 »

Boeltje is verkocht!

Groeten
Gesloten