Wegens stopzetting hobby en verhuis gaat het volgende allemaal in de verkoop. Let wel het is alles in één keer!
Het gaat hier om transformatoren, bv 2x7v, 2x12v, 2x15v en 2x18v, allemaal 30 of 50VA. LS spoelen, smoorspoelen, condensatore, behuizingen, buizen (zitten trouwens AZ1 globes tussen) allerhande connectoren, transistoren, IC's, spanningsregelaars, buisvoeten, softstart.
Alles voor 175€, is dit een deal of niet?
Groeten
Te koop: Allerlei onderdelen
Te koop: Allerlei onderdelen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Te koop: Allerlei onderdelen
Dat zijn zeker mooie spullen!
Alleen al de 274B's en de CV378 buizen koste al meer dan de vraagprijs voor het totaal als je ze zou willen aanschaffen.
Het is dat ik vol zit, maar anders...
groet,
Aat
Alleen al de 274B's en de CV378 buizen koste al meer dan de vraagprijs voor het totaal als je ze zou willen aanschaffen.
Het is dat ik vol zit, maar anders...
groet,
Aat
Re: Te koop: Allerlei onderdelen
Indien nog beschikbaar wil ik het graag overnemen- ben net begonnen met een 2a3 eindbak bouwen kan direct best wat gebruiken
.
Re: Te koop: Allerlei onderdelen
Je hebt PB
Groeten
Groeten
Re: Te koop: Allerlei onderdelen
Mocht het niet doorgaan, heb ik serieuze interesse.
Re: Te koop: Allerlei onderdelen
Boeltje is verkocht!
Groeten
Groeten
