Ik gebruik ze niet.
2 x VIFA HT-300D nieuw in schuim doosje. saampjes voor 40 euro. ex verzenden
ik kan ze ook mee nemen naar de ZBA in hengelo 7 feb
https://www.speakerenco.nl/ht300-d-hela ... leverbaar-
2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)
2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)
Laatst gewijzigd door WrineX op wo 04 feb 2026, 7:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar
Joppe, deze set wil ik met plezier van je overnemen. Mooie vervangers voor een set gedeukte exemplaren hier.
Ik kom naar Hengelo, dus dat is makkelijk
Ik kom naar Hengelo, dus dat is makkelijk
Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar
ok super ik zet ze op mijn lijstje om mee te nemen, vergeet niet me er op aan te spreken, want ik vergeet alles 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar
Geen zorgen, ik spreek je aan tijdens de meeting! 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)
De tweeters gemonteerd in de Speaker & Co Trapezium 4. Die zien er weer prima uit!
Deze advertentie kan gesloten en gearchiveerd worden
Deze advertentie kan gesloten en gearchiveerd worden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)
aah super ! veel plezier er mee !
