Tijd om op te ruimen!
Dayton RS180P-8 Oaudio versie
Zeldzaam en niet meer verkrijgbaar. Zijn gewoon RS180P's, alleen dan met zilveren phase plug.
Nieuw in de doos! Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen.
Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar
Laten we zeggen 100 euro voor beide woofers
Af te halen in Hillegom of Delft
Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Correctie het is de 8 ohm versie
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Is verzending ook een optie?
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Ja hoor, is wel mogelijk.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Ok, dan zal ik dit eens overwegen. Voor mijn project zijn er echter vier stuks nodig, je hebt er niet toevallig nog twee liggen? De kleur van de faseplug is daarbij niet spannend, die worden wel vaker overgespoten.
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Nee helaas ik heb er maar 2.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Gisteravond zitten rekenen en vannacht over nagedacht. Het is best een mooi aanbod maar ik laat het toch maar aan mij voorbijgaan, sorry!
