Speaker&Co trapezium 5
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Speaker&Co trapezium 5
Hierbij bied ik mijn zelfgebouwde Speaker&Co trapezium 5 luidsprekers aan. Afwerking is glanzend zwart. Mogelijkheid tot bi-amp aansluiting voor laag/midden-hoog.Op afspraak te bekijken en beluisteren in den Haag. Vraagprijs €300.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door cool op wo 29 apr 2026, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Speaker&Co trapezium 5
En de documentatie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Speaker&Co trapezium 5
Heel veel luidsprekers voor dat bedrag!
Mooie aanbieding, het zal op een zelfbouw forum misschien niet snel verkocht raken, via andere kanalen misschien wel.
Succes met de verkoop, erg nette prijs!
Mooie aanbieding, het zal op een zelfbouw forum misschien niet snel verkocht raken, via andere kanalen misschien wel.
Succes met de verkoop, erg nette prijs!
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Speaker&Co trapezium 5
Nette prijs inderdaad, maar hier staat al de 4 
Heb je er wel eens ergens een review of iets dergelijks van gezien? Ik krijg er weinig over gegoogeld.
Heb je er wel eens ergens een review of iets dergelijks van gezien? Ik krijg er weinig over gegoogeld.
Re: Speaker&Co trapezium 5
Ik ga de set ook op M.P. zetten morgen. En inderdaad weinig over te lezen op www.
Re: Speaker&Co trapezium 5
Met wat voor speaker is deze te vergelijken? Ik heb hier de Vifa column mk2 staan en ben op zoek naar een upgrade.
Re: Speaker&Co trapezium 5
Die Vifa Column ziet er niet verkeerd uit als ik deze afbeelding zoek op www. Nooit gehoord dus ik heb geen vergelijk elcoo.
Re: Speaker&Co trapezium 5
Ja, wel sinds gisteren afspraak na 14 mei met iemand via M.P. om te komen luisteren en....
