WiiM
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: WiiM
De eerste keer waren het inderdaad de batterijen. Toen die vervangen waren wilde hij niet direct pairen. En de tweede keer ging er iemand op de afstandsbediening zitten. Ik denk dat die een hevig protestsignaal uitzond, zo van: Laat ze maar even zweten, maar we gaan het voorlopig even niet doen.
