Gratis af te halen in Utrecht
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
-
jwvanwijngaarden
- Berichten: 86
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
- Locatie: Utrecht
Gratis af te halen in Utrecht
Glass Audio, 20 nummers uit de jaren 90
Sound Practices, 12 nummers, ook uit de jaren 90
Sound Practices, 12 nummers, ook uit de jaren 90
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Als er meer mensen zijn die interesse hebben in de magazines wil ik ze wel digitaliseren en als doorzoekbare PDF beschikbaar stellen.
-
jwvanwijngaarden
- Berichten: 86
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
- Locatie: Utrecht
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Dag Sark,
Dat zou wel heel mooi zijn, dan zijn ze voor het forum blijvend beschikbaar.
Dat zou wel heel mooi zijn, dan zijn ze voor het forum blijvend beschikbaar.
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Ik kan ze alleen niet ophalen, is er iemand die tussen Utrecht en Amsterdam pendelt?
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Gratis af te halen in Utrecht
-- is er iemand die tussen Utrecht en Amsterdam pendelt?
Dat niet. Maar ik kan ze in een weekeinde wel ophalen? Want het lijkt me wel leuk om digitale kopien te hebben van die tijdschriften.
Dat niet. Maar ik kan ze in een weekeinde wel ophalen? Want het lijkt me wel leuk om digitale kopien te hebben van die tijdschriften.
-
jwvanwijngaarden
- Berichten: 86
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
- Locatie: Utrecht
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Prima, ben alleen dit weekeinde niet thuis, volgend weekeinde wel
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gratis af te halen in Utrecht
De aankomende periode kom ik wel om Utrecht heen te cirkelen, dus ik zal kijken of er mogelijkheden zijn, ikzelf heb vooral interesse in de bladen van Glass Audio.
Over digitaliseren gesproken, ik heb vrijwel alles digitaal van:
Audio en Techniek.
Audio Express.
Elektuur Audio Speciaal.
Elektuur Electronics.
HiFi News.
Hobby Hifi.
Klang und Tone.
Voicecoil.
Over digitaliseren gesproken, ik heb vrijwel alles digitaal van:
Audio en Techniek.
Audio Express.
Elektuur Audio Speciaal.
Elektuur Electronics.
HiFi News.
Hobby Hifi.
Klang und Tone.
Voicecoil.
-
jwvanwijngaarden
- Berichten: 86
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
- Locatie: Utrecht
-
bert stoltenborg
- Ook commercieel actief
- Berichten: 464
- Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Oei! IK weet niet of je dat mag delen, maar het is uiteraard wel, zoals men dat zo mooi noemt, geil. Anders via de Dark Web?Olaf Analogue schreef: ↑do 08 jan 2026, 15:05De aankomende periode kom ik wel om Utrecht heen te cirkelen, dus ik zal kijken of er mogelijkheden zijn, ikzelf heb vooral interesse in de bladen van Glass Audio.
Over digitaliseren gesproken, ik heb vrijwel alles digitaal van:
Audio en Techniek.
Audio Express.
Elektuur Audio Speciaal.
Elektuur Electronics.
HiFi News.
Hobby Hifi.
Klang und Tone.
Voicecoil.
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Olaf meldt allen maar dat hij het heeft hè
hij biedt het niet aan 
- Meridian
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 96
- Lid geworden op: za 06 jun 2020, 15:39
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Toevallig ook de Hobby hifi 6 uit 2002?Olaf Analogue schreef: ↑do 08 jan 2026, 15:05De aankomende periode kom ik wel om Utrecht heen te cirkelen, dus ik zal kijken of er mogelijkheden zijn, ikzelf heb vooral interesse in de bladen van Glass Audio.
Over digitaliseren gesproken, ik heb vrijwel alles digitaal van:
Audio en Techniek.
Audio Express.
Elektuur Audio Speciaal.
Elektuur Electronics.
HiFi News.
Hobby Hifi.
Klang und Tone.
Voicecoil.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Ik heb de ts een bericht en een mail gestuurd.
Ik ga proberen om een afspraak te maken om aankomende vrijdag de tijdschriften op te halen.
Ik ga proberen om een afspraak te maken om aankomende vrijdag de tijdschriften op te halen.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Tof! Ik heb veel interesse in beide tijdschriften dus ik hoop dat digitaliseren lukt.Olaf Analogue schreef: ↑wo 14 jan 2026, 7:11Ik heb de ts een bericht en een mail gestuurd.
Ik ga proberen om een afspraak te maken om aankomende vrijdag de tijdschriften op te halen.
Anders kan ik ze wellicht weer van jou overnemen?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Ik heb de tijdschriften inmiddels in bezit, dus daar gaan we van genieten.
Ikzelf heb het overigens niet over digitaliseren gehad, mogelijkheden zijn er altijd alleen ben ikzelf een mega druk persoon dus ik begin er zelf niet aan, of het moet een los artikel zijn wat iemand zoekt.
Ook worden ze niet meer van de hand gedaan.
Ikzelf heb het overigens niet over digitaliseren gehad, mogelijkheden zijn er altijd alleen ben ikzelf een mega druk persoon dus ik begin er zelf niet aan, of het moet een los artikel zijn wat iemand zoekt.
Ook worden ze niet meer van de hand gedaan.
Laatst gewijzigd door Olaf Analogue op vr 16 jan 2026, 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Hier kan ik je helaas niet aan helpen, mijn Hobby-HiFi collectie is niet zo compleet als wat ik dacht, dus dat staat wel weer bij mij op het netvlies, de andere bladen zijn veel completer.
Is het een bepaald artikel wat je zoekt? Toevallig dat van de Visaton transmissielijnen ?
