het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dayton Audio DSP-408 4x8 DSP Digital Signal Processor
€ 145,00
https://link.marktplaats.nl/m2339785377 ... ialbuttons
€ 145,00
https://link.marktplaats.nl/m2339785377 ... ialbuttons
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik wilde net zeggen dat je voor € 179,95 een nieuwe kan kopen bij SoundImports. Maar goed dat ik nog even keek, want dat is inmiddels € 312,95 geworden. Zit daar ook DDR4 in ofzo? 
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Heel bijzonder, een set buizen versterkers uit 1954 inclusief afstandsbediening.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-uit-1954
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-uit-1954
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oeh, met twee stuks KT66 in triode, dat was toen echt mooi spul en is dat nu nog steeds.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Audio Analogue Maestro 150.
Als mijn audio potje wat voller was geweest had ik hem er bij gekocht voor dit geld. Als eindversterker.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ialbuttons
Als mijn audio potje wat voller was geweest had ik hem er bij gekocht voor dit geld. Als eindversterker.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ialbuttons
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk setje.
Zit er het e.e.a. over te lezen op web.archive.org en zag dat de ontwerper er van ook actief op dit forum geweest is (Roland).
Kosten in 2007 499 euro per paar. Weinig geld voor een Nederlands handgemaakt fabricaat!
(jammer dat ze in Den Haag staan, om de hoek had ik ze opgehaald, gewoon om eens te luisteren)
Zit er het e.e.a. over te lezen op web.archive.org en zag dat de ontwerper er van ook actief op dit forum geweest is (Roland).
Kosten in 2007 499 euro per paar. Weinig geld voor een Nederlands handgemaakt fabricaat!
(jammer dat ze in Den Haag staan, om de hoek had ik ze opgehaald, gewoon om eens te luisteren)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zaten kwaliteits units in, lijkt me een goede koop. Roland was ook een tijdje het adres voor filterspul.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zeker, hebben we nog leuke AB testen mee gedaan op een zelfbouwdag in Zutphen destijds. Maar inmiddels moet het toch wel duidelijk zijn dat het oppassen is met speakers die op jaren zijn.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Seas, Scan Speak, Fountek. Verschillende drivers, gebruikt
€ 500,00
https://link.marktplaats.nl/m2348922589 ... ialbuttons
€ 500,00
https://link.marktplaats.nl/m2348922589 ... ialbuttons
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m2351672123 ... nt=app_ios
Paar dagen terug stonden er twee hele nette Philips HF309 versterkers op MP voor 450 euro. Redelijke prijs gezien de gave staat. Vandaag staan ze bij een andere verkoper voor 1000 euro in de etalage. Door zulke grappenmakers wordt de hobby duur….
Paar dagen terug stonden er twee hele nette Philips HF309 versterkers op MP voor 450 euro. Redelijke prijs gezien de gave staat. Vandaag staan ze bij een andere verkoper voor 1000 euro in de etalage. Door zulke grappenmakers wordt de hobby duur….
